کد خبر : 700
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 12:26
628 views

رئیس اداره ارشاد شوشتر خبر داد

رئیس اداره ارشاد شوشتر خبر داد

فروش آثار هنرمندان شوشتری برای حمایت از نیازمندان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از فروش آثار هنرمندان این شهرستان برای حمایت از نیازمندان خبر داد. سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس ،علی بهرامی کهیش امروز در شوشتر اظهار کرد: هنرمندان شوشتری در روزهای پایانی سال برای حمایت از نیازمندان اقدام جالب و

فروش آثار هنرمندان شوشتری برای حمایت از نیازمندان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از فروش آثار هنرمندان این شهرستان برای حمایت از نیازمندان خبر داد.

سفیر شوشتر به گزارش خبر گزاری فارس ،علی بهرامی کهیش امروز در شوشتر اظهار کرد: هنرمندان شوشتری در روزهای پایانی سال برای حمایت از نیازمندان اقدام جالب و بی‌نظیری را در دست اقدام قرار داده‌اند و قرار است آثار خود را برای حمایت از نیازمندان به فروش برسانند.

وی افزود: این اقدام بی‌نظیر در شهرستان شوشتر عصر امروز پنج‌شنبه اتفاق خواهد افتاد و از همه مردم تقاضا داریم تا در این مراسم حضور یابد و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مراسم خیریه گفت: قرار است این مراسم ساعت ۱۶ امروز در پارک شهید خدری شهرستان شوشتر برگزار شود و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آوریم.

وی تاکید کرد: بی‌شک هنرمندان با برگزاری این مراسم‌ها می‌توانند مشارکت مردم را در حمایت و کمک از نیازمندان بیش از پیش کنند و به این دلیل در این زمینه اقدامات زیادی برای مشارکت زیاد مردم انجام شده است.

بهرامی افزود: این نخستین باری است که هنرمندان شوشتری دست به این اقدامات خیرخواهانه می‌زنند و امیدواریم با مشارکت پرشور مردم این اتفاقات بار دیگر تکرار شود.

شهرستان شوشتر در روزهای گذشته شاهد برگزاری مراسم‌های ویژه فرهنگی و هنری بوده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر