رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر: ۱۵۰ نفر از دانشجویان علمی کاربردی شوشتر استخدام می شوند

سفیر شوشتر: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در شرکت آذین شوشتر استخدام می شوند.

علی کرم پور در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار داشت: هدف دانشگاه علمی کاربردی ایجاد اشتغال همزمان با تحصیل است.

وی افزود: طبق تفاهمنامه فی ما بین شرکت آذین شوشتر و  این مرکز آموزش علمی کاربردی ۱۵۰نفر از دانشجویان این مرکز بعد از تعطیلات نوروز مشغول به کار می شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر تصریح کرد: این روند برای کلیه دانشجویان جدید الورود واجد شریط در سال آینده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به جذب نیروی شرکت آذین شوشتر گفت: کلیه استخدامهای این شرکت از دانشجویان نخبه این دانشگاه خواهد بود.
کرم پور دانشجویان را مدیران،  متخصصان، کارشناسان و  آیند سازان کشور دانست و بیان کرد: دانشجوی موفق کسی است که از تمام ابعاد و فضاهای دانشگاه استفاده کند تا در پایان تحصیلات به یک نیروی متخصص، متعهد، توانمند،  کارآمد و پاسخگو به جامعه تبدیل شود.
وی به نقش دانشجو در دانشگاه اشاره کرد و گفت: علم آموزان باید بدانند با ورود به دانشگاه به دنیای تازه ای وارد می شوند که بهره برداری مناسب از آن ضامن آینده ای درخشان برای خود و کشور است.رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شوشتر خاطر نشان کرد: دانشگاه و دانشجو از مقدس ترین واژه هایی است که می توان در فرهنگ اسلامی سراغ گرفت و دانشجویان علاوه بر تحصیل علم  تهذیب نفس را نیز به منظور رشد، بالندگی و شکوفایی علمی، عملی و اخلاقی خود سرلوحه کارها قرار دهند.

کرم پور با اشاره به مقام علم آموزان نسبت به اساتید خاطر نشان کرد: دانشجویان در مقام علم آموز باید نسبت به اساتید خود دارای روحیه تواضع و فروتنی، حق شناسی و رعایت ادب و آداب گفتگو باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5880

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: