کد خبر : 5043
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 9:16
622 views

مشکلات آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بررسی شد

مشکلات آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بررسی شد

مشکلات آب و فاضلاب شوشتر در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و مسئولان این شهرستان بررسی شد.  به گزارش سفیر شوشتر، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهری وضعیت و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان شوشتر با حضور

مشکلات آب و فاضلاب شوشتر در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و مسئولان این شهرستان بررسی شد. 

به گزارش سفیر شوشتر، پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیران آبفای خوزستان و نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهری وضعیت و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان شوشتر با حضور معاون عمرانی استاندار طرح و پیگیری شد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل پیشرفت پروژه فاضلاب و اصلاح و آسفالت نوارهای حفاری در شوشتر و شکستگی‌های مکرر شبکه آب شهر شرافت و لزوم ساماندهی وضعیت فاضلاب این شهر عنوان شد.

معاون مهندسی و توسعه آبفای خوزستان در ارتباط با آخرین وضعیت فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبار و مشکلات اجرای کار از قبیل وجود معارض و زیرساخت‌های شهری، پیمانکاران بخش فاضلاب در حال کار هستند و چنانچه ممانعتی توسط شهرداری صورت نگیرد، سرعت کار قابل قبول است.

امیر امیدی در خصوص روکش آسفالت خیابان‌های با عرض هشت متر و عمر آسفالت کمتر از چهار سال عنوان کرد: با توجه به حکمیت استانداری و دستورالعمل موجود در این زمینه آسفالت احجام مورد تایید کارگروه انجام خواهد شد.

وی مشکل شکستگی‌های مکرر شبکه آب شهر شرافت را فرسودگی شبکه توزیع آب عنوان کرد و گفت: به لحاظ مسائل فنی فشار شبکه متناسب با گستردگی شبکه و برخورداری مشترکین در آخرین نقطه شبکه شهری تنظیم می‌شود که این موضوع با توجه به عدم ارتقای زیرساخت‌های شهری و به‌ ویژه در زمان کاهش مصرف موجب افزایش فشار و شکستگی نقاط فرسوده می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان در پایان ادامه داد: مطالعات طرح فاضلاب شهر شرافت انجام شده و با توجه به اولویت‌بندی انجام شده در آبفای روستایی به محض تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای آن امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع:فارس

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر