طبق دستور العمل جدید وزارت کشور سه سازمان در شهرداری شوشتر با اساسنامه جدید مصوب شد

مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر و شوشتر نامه، اظهار کرد: طبق دستور العمل جدید وزارت کشور برای نخستین بار در استان خوزستان سه سازمان «سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری»، «سازمان مدیرت حمل و نقل شهری» و «سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی(با اسانامه جدید و اعمال تغییرات وزارت کشور)» به تصوب رسده است.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری در حوزه های بهسازی و نوسازی فضاهای فرسوده و ناکارآمدشهری، سیما و منظر شهری، زیباسازی و… فعالیت می کند.

شهردار شوشتر بیان کرد: طبق الگوی جدید اختیارات وزارت کشور به شهردار تفویض و جهت انتخاب اعضای شورای سازمان و هیات مدیره دیگر نیازی به معرفی و تایید وزارت کشور نیست و شهرداری استقلال می یابد که همچنین نماینده شورای اسلامی شهر صرفا عضو ناظر خواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: این مهم مقدمه ای برای تحول اداری در شهرداری شوشتر است، زیرا این تحول با ابلاغ چارت سازمانی شهرداری اتفاق خواهد افتاد به سمت ها در شهرداری شوشتر تخصصی تر و کارآمدتر می شوند.

فلسفی زاده یکی از شاخص های ارتقای درجه شهرداری شوشتر را از ۹ به ۱۰ همین مهم دانست و گفت: رشد جمعیت، بودجه و تفریغ بودجه، وضعیت و امکانات شهری و… همه در ارتقای سطح درجه شهرداری تاثیر دارد و در این بین شکل گیری سازمان های شهرداری نیز در این بین اهمیت دارد.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: سازمان های تازه تاسیس از وزارت کشور مستقل هستند و این مهم فعالیت ها را در این سازمان ها با آزادی بیشتری میسر می سازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11439

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: