کد خبر : 5715
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 21:47
641 views

۱۲۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان در شوشتر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

۱۲۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان در شوشتر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار شوشتر گفت: ۱۲۸ طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت دهه مبارک فجر به ارزش ۱۳۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۱۲۸ طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شوش‌تر

فرماندار شوشتر گفت: ۱۲۸ طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت دهه مبارک فجر به ارزش ۱۳۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش سفیر شوشتر، حیدر نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: ۱۲۸ طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شوش‌تر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان است که برای اجرا و ساخت این تعداد پروژه در شهرستان شوشتر هزینه و سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار شوشتر بیان کرد: طرح آب و خاک ایستگاه شعیبیه با حجم ۱۰متر مکعب و طول ۶. ۱۹ کیلومتر در حال حاضر در بهره برداری آزمایشی است.

وی تصریح کرد: این پروژه به زودی بعد از بهره برداری آزمایشی توسط مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

نجفی عنوان کرد: دبیرستان ۱۲ کلاسه در مرکز شهرستان شوشتر از پروژه‌های افتتاحیه این دهه مبارک است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌ها در شوشتر عنوان کرد: ۴ مرکز آموزشی در روستا‌ها و در حاشیه این شهرستان، ۵ گلخانه و ۲ دامداری برخی از پروژه‌های عمرانی شوشتر است.

نجفی به کلنگ زنی جاده کمربندی شوشتر اشاره و اظهار کرد: جاده کمربندی شوشتر برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه‌های شوشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان شوشتر کلنگ زنی شد.

وی به نقش شهردار و شهرداری در این دهه مبارک خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر در زمینه کارهای فرهنگی و عمرانی از جمله احداث زمین‌های ورزشی، بلوار سلامت، همسان سازی و آسفالت معابر می‌توان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر