نهاد سیاستگذاری ائمه جمعه پاسخ دهد

آیا همراهی امام جمعه شهر شرافت بانماینده شوشتر در سرکشی از پروژه های نیمه تمام و ارائه گزارش عملکرد نماینده شوشتر( که یکی از نامزدهای قطعی انتخابات مجلس می باشد) توسط وی تبلیغ انتخاباتی محسوب میشود؟

(عکس خبر آرشیوی است و ارتباطی با مطلب مورد مشاهده نداره)

روز گذشته عکس هایی از بازدید امام جمعه شهر شرافت در معیت نماینده شوشتر از پروژه های نیمه تمام منتشر شد که هیچ وجاهت قانونی و توجیهی عرفی نداشت چون این بازدید صرفا برای اخذ عکس بود نه اینکه پروژه ای تکمیل شده باشد که بخواهند افتتاح کنند.
ماجرا به اینجا ختم نشد و زمانی جالب تر شد که امام جمعه شهر شرافت در نماز جمعه این شهر به صورت غیر منتظره به نفع این نماینده که هم اکنون نامزد انتخاباتی است بگونه ای سخن به میان آورد که گویی کاندید مدنظر تمام مشکلات در شهر شرافت را حل کرده است.
چه خوب بود امام جمعه محترم شهر شرافت به جای تعریف و تمجید از این نامزد، مطالبه گر وعده اشتغال خانواده های متوفی ۱۹ نفر ی باشد که توسط همین نامزد انتخاباتی به خانواده های متوفی داده شد.
در حالی که تریبون مقدس نماز جمعه متعلق به آحاد مردم است و طبق منویات مقام معظم رهبری ائمه جمعه باید در جهت وحدت و همگرایی سخن گفته و در راستای استعفای حقوق مردم حرکت کنند نه تعریف و تمجید از پروژه هایی که هنوز به اتمام نرسیده اند، و مردم بخاطر طولانی شدن زمان این پروژه ها نگران هستند.
امیدوار هستیم نهاد سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان به نحوی با این موضوع برخورد نماید تا این تصور و شائبه که امامان جمعه این حق را دارند از کاندید خاص حمایت کنند بوجود نیایند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11352

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: