کد خبر : 10223
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 7:56
406 views

دکتر دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر؛

وضعیت فعلی نانوایی‌ها در شوشتر رضایت بخش نیست و این روند با جدیت باید اصلاح شود / ۲۰ درصد از سهمیه آرد ۲۰ واحد نانوایی برای همیشه کسر شد

وضعیت فعلی نانوایی‌ها در  شوشتر رضایت بخش نیست و این روند با جدیت باید اصلاح شود / ۲۰ درصد از  سهمیه آرد ۲۰ واحد نانوایی برای همیشه کسر شد
سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: روزهای فعالیت و ساعت پخت نانوایان در شوشتر در سنوات اخیر نا منظم بوده و باعث نارضایتی شهروندان شده است. ؛

به گزارش سفیرشوشتر، سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: روزهای فعالیت و ساعت پخت نانوایان در شوشتر در سنوات اخیر نا منظم بوده و باعث نارضایتی شهروندان شده است.

دکتر حجت‌اله دهدشتی روز یکشنبه در جلسه شورای آرد و نان اظهار کرد: بعد از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف برخی نانوایان این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و مشخص شد اوضاع نانوایی‌های شوشتر در قیاس با مناطق دیگر استان مطلوب نبوده و بهم ریختگی و وضعیت نامناسب نانوایی‌ها هنوز در شوشتر اصلاح نشده است.

وی گفت: در راستای تحقق خدمت رسانی به مردم با هیچکس تعارف نداریم و این را در عمل نشان خواهیم داد. نمی‌توانیم رضایت ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان را فدای حدود ۸۰ نانوایی کنیم.

سرپرست فرمانداری شوشتر افزود: برای ساماندهی وضعیت نانوایی‌های شهرستان با جدیت پیگیر حل این موضوع هستیم و برای این منظور از تمام ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد. در یک بررسی میدانی متوجه شدم که بخش کثیری از نانوایی‌های شهرستان حتی فاقد ترازوی دیجیتال و تابلویی شامل اطلاعات ساعت پخت، وزن چانه و… بودند.

دکتر دهدشتی ادامه داد: یکی از مناطقی را که هفته گذشته بازدید کردم تعداد زیادی از نانوایی‌ها روز جمعه تعطیل بودند در حالیکه روز تعطیل آن‌ها در ایام هفته روز دیگری بوده اما به آن پایبند نبوده‌اند که این موارد به یک شهر گردشگر پذیر می‌تواند آسیب وارد کند.

وی گفت: بخشی از این مشکلات بعد از تذکرات داده شده برطرف شده و برای ساماندهی دیگر کمبودها نیز ظرف هفته‌های آتی مردم باید شاهد اقدامات عملی باشند. نظام مردم سالار دینی فلسفه اش خدمت به مردم است و در دولت سیزدهم نیز این موضوع با لحاظ عدالت اجتماعی قرار است، دنبال شود.

گفتنی است، در این جلسه با تصمیم شورای آرد و نان حدود ۲۰ واحد نانوایی که تخلفات متعددی داشته و علیرغم اعمال جریمه مجدداً تخلف خود را تکرار کرده‌اند مطابق قانون ۲۰ درصد از سهمیه آرد یارانه‌ای‌شان به طور دائم قطع شد.

مصطفی رسائی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر