صهیونیست ها موفقیت مذاکرات را به ضرر خود می دانند/مواظب رخنه دشمن در بین نیروهای دلسوز نظام باشیم

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی اظهار داشت:صهیونیست ها و امریکایی ها که زیر فشار آنها هستند موفقیت مذاکرات را به ضرر خود می دانستند چرا که آنها موفقیت جمهوری اسلامی را شکست صهیونیست ها می دانند.

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر در گفتگو با رهیاب در خصوص عدم توافق قطعی در مذاکرات هسته ای اظهار داشت:به نظر می رسد که آنها دنبال فرصت کشی هستند ولی باید بدانند جمهوری اسلامی همیشه این فرصت را در اختیار آنها قرار نخواهد داد.

وی ادامه داد:اگر آنها عاقلانه عمل نکنند و موضعی خردمندانه نگیرند این فرصت ها را از دست خواهند داد البته حرف آخر را قطعا مقام معظم رهبری خواهد زد.

سلیمانی تصریح کرد: توافقی به دست نیامده است اما جمهوری اسلامی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ضرر نخواهد کرد و به دنیا ثابت شد که آنها هستند که اهل منطق نیستند و زیاده طلبی می کنند.

وی افزود:مذاکرات نشان داد که نظرات مقام معظم رهبری در خصوص قابل اعتماد نبودن آنها نظر صائبی است و این حرف برای عاقلان دنیا به اثبات خواهد رسید.

امام جمعه شوشتر تصریح کرد:صهیونیست ها و امریکایی ها که زیر فشار آنها هستند موفقیت مذاکرات را به ضرر خود می دانستند چرا که آنها موفقیت جمهوری اسلامی را شکست صهیونیست ها می دانند.

وی ادامه داد:باید همه پیرو مواضع مقام معظم رهبری باشند و با وحدت و همدلی بر اصول وارزشها پافشاری کنند  مواظب باشیم تا دشمن در صورت عدم توافق بین نیروهای دلسوز انقلاب اختلاف و رخنه ایجاد نکند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5006

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: