کد خبر : 5547
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 5:01
523 views

سهم پرندگان مهاجر بذر سمی شد

سهم پرندگان مهاجر بذر سمی شد

سهم پرندگان مهاجر بذر سمی شد در حالیکه دغدغه بسیاری از فعالان و دوستداران محیط زیست, غذا رسانی به حیات وحش در فصل سرما است, عده ای شکارچی سود جو با بذر سمی از پرندگان پذیرایی می کنند. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از به ایسکانیوز ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شوشتربا همکاری

سهم پرندگان مهاجر بذر سمی شد

در حالیکه دغدغه بسیاری از فعالان و دوستداران محیط زیست, غذا رسانی به حیات وحش در فصل سرما است, عده ای شکارچی سود جو با بذر سمی از پرندگان پذیرایی می کنند.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از به ایسکانیوز ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شوشتربا همکاری ماموران  پاسگاه انتظامی شهر گوریه در پی گشت و کنترل در منطقه شعیبیه موفق به دستگیری ۱نفر متخلف شدند که اقدام به  صید وجمع آوری غیر مجاز ۵۵۲ قطعه از انواع کبوترجنگلی، سار و لیکو  بوسیله بذر گندم آغشته به  سم کرده بودند.

علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: متخلف پس از دستگیری و توقیف یک دستگاه پراید  حامل ۵۵۲ قطعه پرنده مردار و ذبح نشده  به مرجع قضایی شهرستان  معرفی شد ودر همان روز بازداشت وسیر مراحل قانونی و پیگیری قضایی آنها انجام شد.

گفتنی است : اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص استفاده از گوشت این پرندگان به مردم هشدار داد واز مردم شریف استان خواست تا از خرید این گونه پرندگانی که نحوه شکار آنها مشخص نیست خوداری کرده ودر صورت مشاهده موارد تخلف, مراتب را به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست در سطح استان گزارش دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر