کد خبر : 8431
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 9:42
633 views

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزار شد

به گزارش سفیر شوشتر، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر با محور برنامه ریزی در خصوص دهه کرامت و دهه ولایت تشکیل شد. در این جلسه که در دفتر امام جمعه شوشتر برگزار شد اداره تبلیغات اسلامی به عنوان دبیرخانه ی برگزاری اعیاد دهه کرامت و ولایت تعیین و حجت الأسلام سعید علی پور به عنوان

به گزارش سفیر شوشتر، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شوشتر با محور برنامه ریزی در خصوص دهه کرامت و دهه ولایت تشکیل شد.

در این جلسه که در دفتر امام جمعه شوشتر برگزار شد اداره تبلیغات اسلامی به عنوان دبیرخانه ی برگزاری اعیاد دهه کرامت و ولایت تعیین و حجت الأسلام سعید علی پور به عنوان دبیر این برنامه انتخاب شد.

همچنین با توجه به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهدای فاجعه ی منا و به منظور بهتر برگزار کردن این مراسم ، دبیرخانه ای در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برپا و علی بهرامی به عنوان دبیر برگزاری مراسم برگداشت شهدای منا انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در جلسه ی پنجم این شورا با اشاره به اهمیت برگزاری اعیاد دهه ولایت و کرامت گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری سالگرد شهادت حجاج منا ، باید طوری برنامه ریزی شود که برنامه های مصوب برای بزرگداشت این شهدا ، تا قبل از برگزاری مراسم عید قربان و نماز عید برگزار شود.

امام جمعه و فرمانده قرارگاه فرهنگی شوشتر در ادامه با اشاره به کارکرد و فعالیت کمیته های زیر مجموعه ی شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: همه اعضای شورا می توانند درکمیته های زیرمجموعه فعالیت داشته و به ارتقاء کیفی آنها کمک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی توسط کمیته ها ، از جمله کمیته ی بانوان یا جوانان و از این قبیل هیچگونه منافاتی با برنامه ها و سیاست های کاری ارگان ها و نهادهای دیگر در سطح کشور و استان ندارد و همه در راستای نیل به اهداف مقدس فرهنگی نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر نیز در حاشیه ی این جلسه گفت: با توجه به اهمیت کمیته های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی و نقش و کارکرد آنها در تصمیم سازی های فرهنگی ، مصوب شد تا کمیته ها نسبت به ارایه ی پیشنهادهای موثر فرهنگی در قالب طرح های فرهنگی اقدام و با ارایه به دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان نسبت به تصویب آنها اقدام نمایند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر از ادارات و سازمانهایی که امور مرتبط با جوانان را عهده دار هستند خواست تا طرح های پیشنهادی ارتقاء فرهنگی امور جوانان را با نگاه بومی سازی ، جهت تصویب و اجرا به دبیرخانه ی شورای فرهنگ عمومی شوشتر ارسال نمایند.

گفتنی است دراین جلسه حجت الأسلام حمیدرضا سبزی به عنوان دبیر کمیته نمازجمعه ی شهرستان انتخاب و قرار شد تا قبل از پایان مردادماه ، جلسه ی کمیته ی مربوطه برگزار و شروع به کار کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر