کد خبر : 5897
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 14:37
628 views

رزمایش پیامبر اعظم (ص) اقتدار ایرانیان را به جهانیان نشان داد

رزمایش پیامبر اعظم (ص) اقتدار ایرانیان را به جهانیان نشان داد

امام جمعه موقت شوشتر با بیان اینکه هدف ایران اسلامی از برگزاری رزمایشات مختلف حفظ استقلال خود است، گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه کشورهای دنیا نشان داد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام الیاس داوودی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شوشتر اظهار داشت: وظیفه

امام جمعه موقت شوشتر با بیان اینکه هدف ایران اسلامی از برگزاری رزمایشات مختلف حفظ استقلال خود است، گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه کشورهای دنیا نشان داد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از تسنیم، حجت الاسلام الیاس داوودی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شوشتر اظهار داشت: وظیفه تیم مذاکره کننده بسیار سنگین و سخت است به همین دلیل از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم.

امام جمعه موقت شوشتر به روند مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم مذاکرات به گونه‌ای ادامه پیدا کند که سبب خیر و برکت برای مردم ایران شود و همچنین اقتدار ملت ایران به جهانیان ثابت شود.

حجت الاسلام داوودی به مانور و رزمایش پیامبر اعظم۹ اشاره و تصریح کرد: مانور و رزمایش بسیار عظیمی در تنگه هرمز و خلیج فارس برگزار شد و به همه نظامیان برگزار کننده این رزمایش عظیم که اقتدار ایرانیان را به جهانیان نشان دادند، خسته نباشید می‌گوئیم.

امام جمعه موقت شهرستان شوشتر عنوان کرد: هر رزمایش اهدافی دارد که اهداف رزمایش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال، حفظ شخصیت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای و تقویت قدرت ملی است.

وی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم۹ گفت: این رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه کشورهای دنیا نشان داده است.

حجت الاسلام داوودی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: یک توافق خوب برای ما می‌تواند بسیار مفید باشد و این نظام مقدس به پشتیبانی ملت مقتدر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر