واکنش رئیس شورای شهر گوریه؛

عضو غیربومی شورا دلیل عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه است

عضو غیربومی شورا دلیل عدم برگزاری انتخابات هیئت رئیسه است
تازمانی که لابی گری هست انتخابات هیئت رییسه برگزار نمی شود.؛

رئیس شورای شهر گوریه در گفت و گو با سفیر شوشتر درباره زمان انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گوریه اظهار داشت: تازمانی که لابی گری هست انتخابات هیئت رییسه برگزار نمی شود.
وی افزود: شورای حل اختلاف استان مشکل شورای شهر گوریه را حل خواهد کرد و تا زمانی که یک عضو شورا که ساکن گوریه نیست، در این شهر نباشد هیچ مصوبه ای امضاء نخواهد شد.

رئیس شورای شهر گوریه خاطر نشان کرد: این عضو مورد نظر چندین مرتبه قول داده و متعهد شده که در شهر گوریه ساکن شود، بعنوان عضوی از شورا خواهان اجرای کامل قانون هستیم و چرا تاحالا بعداز گذشت یک سال این قانون شورا کاملا اجراءنشده است.

موسوی تصریح کرد: عضو غیر بومی شورای شهر گوریه در یک سال گذشته بصورت غیر قانونی در شورا عضویت داشته که بطبع عضویت اش در شورای شهرستان نیز غیر قانونی است.

ا‌ین عضو شورا در خصوص عدم اجرای کامل قانون در شورا شهر گوریه افزود: در ماده ۲۶ شرایط انتخاب شوندگان قانون شوراها آمده است: اعضاء شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند. تغییر محل سکونت هر یک از اعضاء شورا از محدوده‌ حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: چرا صدای ما را کسی نمی شنود یا اگر می شنود اقدامی صورت نمی گیرد بدینوسیله اعلام میکنم چنانچه در مجموعه شهرستان شوشتر موضوع این عضو پیگیری نشود از مقامات استانی و کشوری پیگیری خواهم کرد.

رئیس شورای شهر گوریه گفت: چه افرادی مانع اجرای این قانون هستن و چه کسانی از حضور غیر قانونی ایشان حمایت می کنند و چه منافعی دارند.

رئیس شورای شهر گوریه بیان کرد: تازمانیکه مشکل حقوق و بیمه کارگران شهرداری بمدت ۵ ماه حل نشود جلسه ایی در دستور کار نیست و شهردار سر ازخود و بدون مصوبه شورا کار می کند که این را نمی پذیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر