آیت الله هاشمی رفسنجانی با وفات هم مثل دوران حیاتش انقلاب و ولایت را یاری و حمایت کرده است

به گزارش سفیر شوشتر، آیت الله دکتر شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس اظهار داشت:  آیت الله هاشمی رفسنجانی با وفات و با مراسم درگذشتش هم مثل دوران حیاتش انقلاب و ولایت را یاری و حمایت کرده است.

وی افزود:  امروز مراسم با شکوهی در مسجد آیت‌الله آل طیب به مناسبت در گذشت یار دیرین حضرت امام و انقلاب و رهبری و خدمتگزار مخلص مردم؛ آیه الله هاشمی رفسنجانی از سوی حقیر و فرماندار محترم برگزار شد.

امام جمعه شوشتر با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم بیان کرد: در همین جا لازم میدانم از حضور چشمگیر همه اقشار از شهر و روستاهای اطراف، روحانیت عزیز، مسئولین محترم، سران عشایر غیور بختیاری و عرب، بازاریان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی و همه اقشار مختلف مردم دارالمؤمنین شوشتر تقدیر و تشکر می‌کنم.

دکتر سلیمانی به حضور گسترده مردم و پیام حضور مردم اشاره کرد و گفت: از فرصت استفاده کرده و این مطلب را بعد از تسلیت مجدد؛ عرض کنم که این حضور کمنظیر در مراسم امروز پیام‌های مهمی را به همراه دارد و آن هم اول اینکه مردم قدردان نیروهای خدوم انقلاب و نظام هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در آماده افزود: پیوند و اعتقاد مردم با روحانیت اصیل و ریشه دار گسستنی نیست و حضور چشمگیر مردم نشانه حمایت همیشگی آنها از انقلاب و ارزش‌های آن است و هیچ خناسی نمی‌تواند آنها را نسبت به انقلاب و ارزش‌ها و امام و شهدا دلسرد نماید.

رئیس قرارگاه فرهنگی شوشتر به حیات پر ثمر مرحوم آیه الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: درس‌های بزرگ حیات پر ثمر مرحوم آیه اله هاشمی رفسنجانی؛ که حمایت از ولایت و رهبری بوده و هست؛ مردم غیور ما به خوبی استفاده کرده و می‌دانند پشتیبانی از ولایت فقیه عامل صیانت از نظام است و برای آسیب نرسیدن به مملکت باید پشتیبان ولایت فقیه باشند

امام جمعه شوشتر به حفظ نظام و یأس دشمنان  اشاره کرد و تصریح کرد: وحدت و همدلی که از عامل حفظ نظام و یأس دشمنان است امروز در این مراسم متجلی بود و باید بگویم هاشمی رفسنجانی با وفاتش هم و با مراسم درگذشتش هم انقلاب و ولایت را یاری و حمایت کردو خداوند روح بلندش را با اولیاء و حضرت امام و شهدا محشور فرماید و ضایعه بزرگ فقدان این سرمایه بزرگ انقلاب و کشور را جبران نماید.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=8762

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: