کد خبر : 2066
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 22:04
658 views

تقاضای استعفای دسته جمعی شورای اسلامی شهرک حمزه (دزفول)

تقاضای استعفای دسته جمعی شورای اسلامی شهرک حمزه (دزفول)

رییس شورای اسلامی شهرک حمزه از استعفای دسته جمعی اعضای شورا،در اعتراض به عدم رسیدگی و پاسخگو بودن بخشدار چغامیش از توابع شهرستان دزفول به حل مشکل مسکن جوانان این شهرک خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر،حجت الله خواجوی با اعلام این مطلب گفت:مدت هاست از فرمانداردزفول،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار چغامیش و

رییس شورای اسلامی شهرک حمزه از استعفای دسته جمعی اعضای شورا،در اعتراض به عدم رسیدگی و پاسخگو بودن بخشدار چغامیش از توابع شهرستان دزفول به حل مشکل مسکن جوانان این شهرک خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر،حجت الله خواجوی با اعلام این مطلب گفت:مدت هاست از فرمانداردزفول،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار چغامیش و دیگر مسئولین زیربط؛ خواستار اختصاص۴۵۰ پلاک زمین مسکونی به منظور توسعه این شهرک که از سال۱۳۶۲ تأسیس گردیده است هستیم؛اما از ۱۰ سال پیش تا کنون جز وعده  دادن های بی عمل ، هیچ اقدامی از طرف بخشدار و دیگر مسئولین صورت نگرفته  و به همین جهت نمی توانیم پاسخگوی متقاضیان مسکن که بیشتر آنها متأهل و گاهاٌ داری دو یا چند فرزند هستند باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:زمین مسکونی  برای اینکار در جوار شهرک به حد کافی وجود دارد، اما کارگزاران بخشداری چغامیش  علی رغم پیگیری های مکرر این شوار ،نتوانسته است مجوز واگذاری این زمین را از شرکت کشت و صنعت کارون دریافت نماید.

این راهم بدانید کشت و صنعت کارون که از سال ۱۳۵۴ مبادرت به تخریب منازل روستا نشینان طرح نیشکر نمود، متعهد گردید که به ساکنان این روستا ها زمین مسکونی و تسهیلات ساخت مسکن اعطا نماید که البته این کار به طور کامل انجام نگردیده است.

بد نیست بدانید شهرک حمزه با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ خانوار که عمدتاٌ کشاورز،دامدار و شاغلان مجتمع کشت و صنعت کارون هستند؛ در جنوب شرقی شهرستان دزفول واقع شده است.

نویسنده:جهانگیر ترکستانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر