دستگیری کلاهبردار ۱.۲ میلیارد ریالی در شوشتر

فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری کلاهبردار ۱.۲ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر، بهروز حسنوند گفت: در راستای ارجاع پرونده شکایتی از «محمد.ع» که یکسال و نیم پیش مرتکب کلاهبرداری شده بود، دستگیری نامبرده در دستور کار نیروهای ناحیه انتظامی شهرستان شوشتر قرار گرفت.

وی افزود: این متهم به دلیل کلاهبرداری ۱.۲ میلیارد ریالی از مردم و بدهی ۶۰ میلیون ریالی به دولت تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شوشتر اضافه کرد: در گشت‌زنی‌های همیشگی در خیابان طالقانی شوشتر این کلاهبردار شناسایی شد و پس از تعقیب و گریز در سطح شهر در منطقه مسجد جامع شوشتر دستگیر شد.

حسنوند افزود: متهم به نام «محمد.ع» برای گذراندن مراحل پرونده و اعمال قانون در اختیار قوه قضاییه قرار گرفت و بازجویی‌ها از وی آغاز شده است.

وی با اشاره به برخی توصیه‌های امنیتی اضافه کرد: شهروندان بهتر است هیچ‌گاه اسناد معتبر و ارزشمند خود را مانند پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و … در اختیار افراد غیرمطمئن قرار ندهند.

فرمانده انتظامی شوشتر خاطر نشان کرد: مردم بهتر است از تحویل اسناد، جواهرات و غیره به افراد ناشناس و غیرمطمئن با عنوان مأمور پستچی، مأمور بیمه و … خودداری کنند.

وی تاکید کرد: از مردم شوشتر خواهشمندیم در صورت مشاهده فرد یا افرادی که در قبال دریافت وجه به مردم وعده تأمین شغل و صدور کارت پایان خدمت می‌دهند مراتب را به فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4589

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: