کد خبر : 7901
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 بهمن 1394 - 14:17
715 views

کمیته های اطلاع رسانی با اخبار صحیح مانع انتشار شایعات شوند

کمیته های اطلاع رسانی با اخبار صحیح مانع انتشار شایعات شوند

به گزارش سفیر شوشتر، هومن خورشید عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مسئولان کمیته های اطلاع رسانی انتخابات در شهرستانها با اطلاع رسانی دقیق و صحیح به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند. وی همچنین رصد تبلیغات کاندیداها در

به گزارش سفیر شوشتر، هومن خورشید عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مسئولان کمیته های اطلاع رسانی انتخابات در شهرستانها با اطلاع رسانی دقیق و صحیح به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کنند.
وی همچنین رصد تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی،مطبوعات ،مجالس و محافل عمومی را از دیگر وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان ها برشمرد و افزود:کمیته های اطلاع رسانی با شفاف سازی فضای انتخابات ظو فراهم کردن امکان دسترسی مردم به اطلاعات صحیح و دقیق در کم ترین زمان مانع انتشار شایعات و تخریب فضای انتخاباتی شوند.
خورشید در ادامه به دیگر فعالیت های این کمیته اشاره کرد و گفت:اخبار فعالیت هیئت های اجرایی انتخابات باید سریع و شفاف به اطلاع مردم رسانده شود تامردم در جریان فعالیت ها و اقدامات هیئت های اجرایی قرار گیرند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان همچنین استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را از دیگر اهداف این کمیته برشمرد و گفت:با توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی و لزوم حضور موثر در این عرصه، اخبار و اطلاعات ستاد انتخابات استان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می شوند.
وی با اشاره به اینکه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محور اصلی کار کمیته های اطلاع رسانی است بیان داشت:اعضای کمیته های اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان ها با استفاده از ظرفیت رسانه ها و تبلیغات محیطی با همکاری سایر ادارات زمینه خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند.
خورشید با اشاره به فعالیت ۲۷ کمیته اطلاع رسانی در شهرهای مختلف استان خوزستان گفت:نشست ها و کارگاه های مختلفی برای روابط عمومی فرمانداری ها و اعضای کمیته های اطلاع رسانی ستاد انتخابات در شهرستان برگزار شده و آموزش های لازم به آنان ارایه شده است.
استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی انتخاباتی می باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر