کد خبر : 7231
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 13:08
659 views

۶۰۰واحد روستایی در شوشتر مقاوم سازی شد

۶۰۰واحد روستایی در شوشتر مقاوم سازی شد

به گزارش سفیر شوشتر، اکبرحسین زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای مقاوم سازی هر واحد مبلغ ۱۵۰میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در اختیار متقاضیان قرارگرفت. حسین زاده اضافه کرد: مقاوم سازی خانه های روستایی و اجرای طرح هادی در روستاها سبب جلوگیری از

به گزارش سفیر شوشتر، اکبرحسین زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای مقاوم سازی هر واحد مبلغ ۱۵۰میلیون ریال تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله در اختیار متقاضیان قرارگرفت.
حسین زاده اضافه کرد: مقاوم سازی خانه های روستایی و اجرای طرح هادی در روستاها سبب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می شود.
رییس بنیاد مسکن شوشترگفت:خوشبختانه در سال های اخیر به دلیل بهبود وضعیت روستاها مهاجرت معکوس یعنی از شهر به روستا نیز اتفاق افتاده است.
رییس بنیاد مسکن شوشتر با اشاره به ساخت وسازهای غیر مجاز در برخی از مناطق روستایی تصریح کرد: هر ساخت و سازی باید در طرح هادی روستا دیده شده باشد و اگر کسی خانه ای را خارج از طرح هادی روستایی بسازد در حقیقت تخلف کرده و نمی توان به او خدمات ارایه کرد.
در شهرستان شوشتر از ابتدای طرح مقاوم سازی خانه های روستایی تاکنون، قرارداد بهسازی چهار هزار و ۵۰۰ واحد روستایی منعقدشده است که سه هزار و ۳۲۵ واحد آن مقاوم سازی شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر