کد خبر : 7063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 4:28
687 views

۱۰۰ درصد اعتبار تملک دارایی شهرداری شوشتر جذب شد

۱۰۰ درصد اعتبار تملک دارایی شهرداری شوشتر جذب شد

به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: تمام اعتبار عمرانی تملک و دارایی امسال در شهرداری شوشتر جذب شده است. وی افزود: امسال در زمینه عمرانی و زیر ساخت‌های شهرستان شوشتر اقدامات بسیار خوبی کرده‌ایم و توانسته‌ایم ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیص داده شده به شهرداری را جذب و

به گزارش سفیر شوشتر، آرش دور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: تمام اعتبار عمرانی تملک و دارایی امسال در شهرداری شوشتر جذب شده است.

وی افزود: امسال در زمینه عمرانی و زیر ساخت‌های شهرستان شوشتر اقدامات بسیار خوبی کرده‌ایم و توانسته‌ایم ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیص داده شده به شهرداری را جذب و هزینه کنیم.

شهردار شوشتر با اشاره به روکش آسفالت و تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین (ع)، بیان  کرد: امسال در بحث آسفالت و تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین (ع) ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب بوده که کل این مبلغ جذب و هزینه شده است.

دور با اشاره به توسعه فضای سبز و عملکرد شهرداری گفت: اعتبار مصوب برای توسعه فضای سبز در خیابان عمار و فرهنگ شهر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در تکمیل ساختمان ترمینال و بازارچه بانوان شوشتر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار رواق سازی و همسان سازی پیاده روها در خیابان طالقانی ۸۵۰ میلیون تومان مصوب بوده که از این اعتبار ۴۲۰ میلیون تخصیص و به شهرستان داده شده بود که این اعتبار به صورت کامل جذب و هزینه شده است.

دور عنوان کرد: اعتبار مصوب برای  بهبود عبور و مرور یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بوده که ۴۹۱ میلیون این اعتبار تخصیص و برای بهبود عبور و مرور جذب و هزینه شده است.

شهردار شوشتر به کل اعتبار مصوب و جذب شده در شهرستان شوشتر اشاره و اظهار کرد: کل اعتبار تملک و دارایی مصوب در شهرداری شوشتر ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بوده است که از این اعتبار یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومان تخصیص داده شده و در عمران شهرستان شوشتر هزینه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر