کد خبر : 4996
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 - 6:54
614 views

دیدار اعضای هیئت وزنه برداری با سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر

دیدار اعضای هیئت وزنه برداری با سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر

دیدار اعضای هیئت وزنه برداری با سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر به گزارش سفیر شوشتر ، در این دیدار رئیس و دبیر و بعضی از اعضای دیگر هیئت وزنه برداری شوشتر حضور داشتند ، مشکلات و راهکارها مورد بررسی قرار گرفته شد ، هیئت وزنه برداری شوشتر در سال جاری میزبان مسابقات وزنه برداری جوانان کشور بود

دیدار اعضای هیئت وزنه برداری با سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر ، در این دیدار رئیس و دبیر و بعضی از اعضای دیگر هیئت وزنه برداری شوشتر حضور داشتند ، مشکلات و راهکارها مورد بررسی قرار گرفته شد ، هیئت وزنه برداری شوشتر در سال جاری میزبان مسابقات وزنه برداری جوانان کشور بود که به گفته حسین رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور این مسابقات در سطح آسیایی برگزار شد.

در این نشست خیبر حسینوند سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر ضمن تقدیر از برگزاری مسابقات وزنه برداری جوانان کشور در شوشتر این میزبانی را با توجه به کمبود های موجود خوب قلمداد کرد.

همچنین حسینوند ضمن حمایت از مسئولین هیئت وزنه برداری شوشتر  در جهت کمک به این هیئت  قول دادند مستندات گوناگون را به اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت وزنه برداری استان ارائه دهند و مسئولین استانی را برای کمک به هیئت شوشتر متقاعد کند.

شایان ذکر است که در مصاحبه سفیر شوشتر با رئیس فدراسیون وزنه برداری در خلال برگزاری این مسابقات ، این مقام مسئول قول داد که ” انشالله از طرف فدراسیون یک ست کامل میله و وزنه که ارزش ریالی آن در حدود ۱۵ میلیون تومان است به هیئت شوشتر اختصاص میدهیم. که از طرف مسئولین شهرستانی و استانی تا به حال پیگیری نشده است.

پیوند مصاحبه سفیر شوشتر با حسین رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری در شوشتر جهت مشاهده روی اینجا کلیک کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر