کد خبر : 8896
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 14:56
719 views

پیام تقدیر و تشکر رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای

پیام تقدیر و تشکر رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، پیام تقدیر و تشکر سید محمد سادات ابراهیمی رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم سلام و درود خدا بر مردان و زنان قوی دل

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خوزپرس از اهواز، پیام تقدیر و تشکر سید محمد سادات ابراهیمی رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر مردان و زنان قوی دل و دل آگاه ایران زمین که با خردورزی و دور اندیشی و درک بالای شرایط کشور عزیزمان و منطقه، حماسه ی سترگ دیگری را این بار با رنگ تدبیر و بوی امید رقم زدند و روح بلند امام عظیم الشان و شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی و دل رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی را مسرور و شادمان ساختند. حماسه ای بی نظیر و با شکوه که دشمنان قسم خورده ی این مرز پرگهر را ناامید و نگران ساخت و پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر قله ی جهان بیش از پیش به اهتزار درآورد .‌

دگر بار مردم این سرزمین در انتخابات ریاست جمهوری، به اقتدار و حمایت از نظام به صلح، به آزادی، به مهرورزی، به گفتمان اعتدال، تعامل و تعقل رای دادند.

بسیارتان سلام و فراوانتان درود!

حالا اما فصل برادری است! فصل وحدت و همدلی ها و همزبانی میان همه ملت و رقبا و تبدیل رقابت ها به رفاقت هاست! فصلی که باید آن را به جشن بنشینیم، شکوه این تجلی حضور حماسه ساز را! جشنی که در آن بی گمان همه ی ایرانیان در هر کجای این کره ی خاکی  سهیم اند و شریک.

حالا با این حماسه بزرگی که ملت ایران بخصوص مردم بزرگوار و ولایتمدار استان خوزستان که علی رغم مشکلات بسیار اما با مشارکت فعالانه خود و رای اول به جناب اقای دکتر روحانی رقم زدند، بر دولت تدبیروامید فرض است حل مشکلات این استان بالاخص مهار پدیده ریزگردها و حل معضل بیکاری و ایجاد زیرساخت های لازم را در اولویت کارخود قرار دهد. باید برای توسعه ی همه جانبه ی این مرز پرگهر که هر وجب از خاکش یادآور رشادت ها، شجاعت ها و شهادت های دلیرمردان و شیرزنان ایران دوست در طول تاریخ است به دور از هرگونه نگاه جناحی و حزبی بکوشیم!

بکوشیم تا ایران اسلامی، تمدن خیز و فرهنگ مدار  بر تارک جهان چون خورشیدی فروزان بتابد. بتابد بر دنیایی که استکبار و استعمار دیریست به تاریکی اش کشانده اند… بتابد و روشن سازد چراغ امیدها و ارزوهای خفته ی انسان معاصر را در جهان …بتابد در آسمان هستی …با شور و سرمستی …
درپایان از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی که امنیت انتخابات راتامین کردندوکسانی که درانتخابات شرکت کردندوازکلیه مسئولین استانی وشهرستانی و اعضاء ستادهای انتخاباتی جناب اقای دکترروحانی دراستان خوزستان کمال تقدیروتشکررامی نمایم.

چون مهر و ماه خانه ی ما آسمانی است
ما همدلیم و شیوه ی ما همزبانی است

تدبیرتان سرشار و امیدتان پایدار
صبح امیدتان مستدام …

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
شنبه۹۶/۲/۳۰
سیدمحمدسادات ابراهیمی
رئیس ستاداصولگرایان معتدل
استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر