بی آبی امان مردم شوشتر را بریده/ شوشتر به مرز تنش آبی رسیده/ اطلاع رسانی از قطعی آب توسط آبفا حق مردم است

بی آبی امان مردم شوشتر را بریده/ شوشتر به مرز تنش آبی رسیده/ اطلاع رسانی از قطعی آب توسط آبفا حق مردم است

در حالی که مسئولان و متولیان، افزایش سرانه مصرف و برداشت های بی رویه از منابع آب را در کنار افزایش دما در استان در سال­های اخیر را دلیل اصلی بی آبی در استان می­دانند مدیریت، منابع آبی و توزیع آن در استان خوزستان حلقه مفقوده آن است. به گزارش سفیرشوشتر، بی توجهی مسئولان و

در حالی که مسئولان و متولیان، افزایش سرانه مصرف و برداشت های بی رویه از منابع آب را در کنار افزایش دما در استان در سال­های اخیر را دلیل اصلی بی آبی در استان می­دانند مدیریت، منابع آبی و توزیع آن در استان خوزستان حلقه مفقوده آن است.

به گزارش سفیرشوشتر، بی توجهی مسئولان و عدم پیش بینی وضع کم آبی موجود باعث شده تا یک جرعه آب گوارا از گلوی مردم برخی از مناطق شوشتر از جمله خیابان عمار، فرهنگ شهر و مسکن مهر پایین نرود.

در ماه های اخیر خصوصا در سال ۹۷ شاهد کم آبی و قطعی آب در شهرستان شوشتر بودیم بعضا این مشکل به یک شبانه روز می­رسد.

سرپرست آبفا شوشتر به خبرنگار سفیرشوشتر گفت: عمر چاه­های فلمن یک و دو به اتمام رسیده و چیزی نزدیک به ۵ الی ۱۰ سال از عمر آنها نیز گذشته است، در کنار آن سطح آب رودخانه نیز بسیار کاهش پیدا کرده است همچنین افزایش مشترکین رشد زیادی کرده است و شوشتر به مرز تنش آبی رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تامین آب اضطراری در حال اجراست و ظرف چند روز آینده به اتمام می­رسد، اداره آبفا شوشتر بهره بردار منابع آبی است و سازمان آب و برق خوزستان متولی اصلی تامین آب است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به کمک سایر مسئولان مجوز احداث پکیج تصفیه آب را اخذ کرده ایم که تا چند سال آینده با توجه به تامین اعتبار لازم به بهره برداری می­رسد، با توجه گرمی هوا در ماه­های آینده، مخزن ذخیره سازی آب برای منازل خود تهیه نمایند

مردم شوشتر ابتدایی ترین حق خود را اطلاع از افت فشار و قطعی آب در روزهای آینده می­دانند تا در این مواقع بتوانند آب برای شرب و مصارف روزانه خود ذخیره نمایند که این مهم باید توسط مسئولان ذی ربط به جد پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر