خداحافظی خوزستانی ها با کد۰۶۱۱/شماره تلفن شما هم تغییر می کند+جزئیات

علیرضا جهان ملکی گفت: از این پس مشترکان تلفن ثابت برای برقراری تماس درون استانی و ثابت به ثابت دیگر نیاز به گرفتن کد ندارند.

به گزارش سفیر شوشتر، علیرضا ملکی‌جهان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان ، در خصوص تغییر شماره های تلفن ثابت اظهار داشت : تا پایان مهرماه کلیه شماره تلفن‌های استان تغییر می‌کنند ،کلیه شماره تلفن‌های ثابت استان از ۷ رقم به ۸ رقم تبدیل شده و کد استان به ۰۶۱ تغییر می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: از این پس مشترکان تلفن ثابت برای برقراری تماس درون استانی و ثابت به ثابت دیگر نیاز به گرفتن کد ندارند .

ملکی‌جهان گفت: کلیه مشترکان استانی می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت تلفن خود از طریق سامانه پیام‌گوی طرح ملی هم کدسازی استان به شماره ۳۱۱۲ اقدام کنند.

ملکی‌جهان طرح هم کد سازی را تشریح کرد و گفت:‌ براساس طرح هم‌کدسازی، استان خوزستان به ۳ ناحیه شامل ناحیه مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شده است. به تلفن‌های ناحیه مرکزی شامل شهرهای اهواز، دشت‌آزادگان، حمیدیه، شوشتر، باوی و گتوند پیش شماره ۳ اضافه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود:ناحیه شمالی شامل دزفول، اندیمشک، شوش، اندیمشک، مسجدسلیمان، لالی، ایذه، باغملک، رامهرمز، رامشیر و هفتگل است که پیش شماره ۴ به تلفن‌های این شهرها افزوده می‌شود و  به تلفن‌های منطقه جنوب نیز پیش شماره ۵ اضافه می‌شود که این ناحیه شامل شهرهای آبادان، ماهشهر، سربندر، خرمشهر، شادگان، هندیجان، امیدیه، بهبهان و آغاجری است.

منبع:اهواز نوین

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4555

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: