خدا حافظی سعید ایزدیان از انتخابات شوشتر به علت سنگ اندازی انحصار طلبان این شهر /مردم عزیز این فرصت را غنیمت بشمارید+تصاویر

به گزارش سفیر شوشتر، همایش حامیان سید محمد سادات ابراهیی در مقام امام زاده عبدالله با حضور پرشور مردم و حضور دکتر آقایی و حاج سعید ایزدیان برگزار شد.

سعید ایزدیان در جمع مردم شوشتر و گتوند اظهار داشت: شاید امروز خدا حافظی سعید ایزدیان از انتخابات شوشتر به علت سنگ اندازی انحصار طلبان این شهر عرض تشکر می‌کنم که در سال‌های گذشته در کنار ما بودند و امروز هم در کنار برادر عزیزمان سید محمد سادات ابراهیمی حضور دارند.

وی افزود: تند روی دیگران موجب به شکست و نا کامی آنها می‌شود و قطعاً این مردم پیروز می‌شوند زیرا در کنار تمام اقوام با شعار برادری و وحدت تلاش می‌کنند.

این برادر شهید بیان کرد: بسیار خوشحالم که حضور دشمن شکن شما مردم شوشتر و گتوند را در عرصه انتخابات  می‌بینم، بسیار خوشحالم که شما رو متعهد به آرمان‌های امام خمینی (ره) کبیر می‌بینم.

ایزدیان افزود: برادران عزیز رأی ما اذعان ما نیست و رأی ما متعلق به فرزندان ما است رأی ما متعلق به آرمان‌های ما است بنابراین رای ما مفت نیست که در اختیار هرکسی قرارش دهیم.

وی تصریح کرد: کسایی که  نه از فضای سیاسی کشور، نه از فضای اقتصادی کشور، نه از ناهمواری‌های گذشته کشور خبر دارند متأسفانه امروز مدعی خدمت به مردم هستند با حضور در پای صندوق های رأی یک بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) بیعت خواهیم کرد.

ایزدیان به هوشیاری مردم اشاره کرد و گفت: برادران عزیز اجازه ندهید فرصت از دستتان گرفته شود، امروز روز حماسه شما بوده و امروز روز غیرت برادران ما در شوشتر و گتوند و برادران عرب  است.

وی گفت: من در چند روز گذشته فکر کردم و در بین کاندیدهای موجود همه را بررسی کردم و کسی را قوی‌تر و کار آمد تر از  سید محمد سادات ابراهیمی پیدا نکردم.

ایزدیان به همراهی سادات ابراهیمی با دولت اشاره کرد و گفت: نقطه قوت جناب آقای سادات ابراهیمی همراهی با دولت بوده و در دو سال گذشته سید محمد سادات ابراهیمی به اندازه ۶ سال گذشته تلاش و کار کرده است.

وی به مردم هشدار داد فرصت را از دست ندهید و افزود: خوشبختانه به دلیل همراهی با دولت و حمایت دولت شاهد موفقیت‌هایی بودیم، شاهد کاست‌هایی بوده، شاید گلایه‌هایی بوده ولی مردم عزیز این فرصت را غنیمت بشمارید و سادات ابراهیمی در دور سوم تلاش خواهد کرد برای شوشتری آباد، گتوندی آباد.

حاج سعید ایزیان مردم را دعوت به همت سوم و اتحاد کرد و خاطر نشان کرد:  مردم را دعوت به همایش وحدت در سه راه گتوند در ظهر امروزبه صرف نهار و همایش بزرگ طایفه منجزی امشب به صرف شام در مقام صاحب‌الزمان(ع) دعوت کرده است.

IMG_1954 IMG_1989 IMG_1992 IMG_2045 IMG_2064 IMG_2073 IMG_2074 IMG_2075 IMG_2076

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=7998

۳ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: