فعالیت مجدد کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر آغاز شد

مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر از راه‌اندازی مجدد این کارخانه خبر داد.

علی محمد اسفندیاری در خصوص بازگشایی دوباره کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر بیان کرد: به یاری خداوند و ضمن توافق با همکاران، تولید مجدد در کارخانه صنایع خمیر و کاغذ و دیبای شوشتر آغاز شد.

اسفندیاری با بیان اینکه کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر با مشکلات عدیده‌ای روبه رو بود، اما به کمک همت جمعی مجدد فعال شد، اظهار کرد: اگرچه با بودن مشکلات این کارخانه ۴۳ روز تعطیل بود، اما تلاش می‌کنیم پر توان و با امیدواری تولید را آغاز کنیم.

مدیرعامل کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر ضمن ابزار امیدواری قول مساعدت مسئولان به خط تولید کارخانه تصریح کرد: منتظر و پیگیر قول مساعدت‌های داده شده هستیم تا تولید در این کارخانه استمرار یابد.

وی گفت: با استقبال ناشران برای دریافت کاغذ دیبای شوشتر، از مهرماه توزیع این کاغذ در بین ناشران آغاز شد.

یادآوری می‌شود: کارخانه صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر یکی از معدود تولیدکنندگان کاغذ ۱۰۰ درصد طبیعی و قابل بازگشت به طبیعت در دنیا است و محصولاتی مانند کاغذ سفید، کاغذ کرافت، کاغذ چاپ و تحریر و خمیر کاغذ را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. این کارخانه محصول کاغذ خود را با استفاده از خمیر کاغذ حاصل از تفاله نیشکر (باگاس) و بدون نیاز به قطع درختان و تخریب محیط زیست تولید می‌کند و از این نظر یکی از پیشگامان صنعت دوستدار محیط زیست در جهان است. شرکت کاغذ سازی دیبای شوشتر تولید کننده انواع کاغذ (بسته بندی، بهداشتی،) است که در سال ۱۴۰۲ با تکیه بر اراده جوانان بومی کشور توانست کاغذ چاپ و تحریر داخلی را تولید و وارد بازار کند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11369

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: