کد خبر : 6837
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 11:37
552 views

حمایت از تیم مذاکره کننده مورد توجه قرار گیرد

حمایت از تیم مذاکره کننده مورد توجه قرار گیرد

سید محمد سادات ابراهیمی در گفتوگو با سفیر شوشتر اظهار کرد: خوشبختانه دیدگاه های هر دو قوه در مسائل مختلف بسیار به هم نزدیک است در خصوص مسائل داخلی توجه به افزایش تولید اسمی کارخانه جات و صنایع مورد بحث قرار گرفت. نماینده شوشتر و گتوند افزود : در این نشست رئیس مجلس دغدغه‌های نمایندگان

سید محمد سادات ابراهیمی در گفتوگو با سفیر شوشتر اظهار کرد: خوشبختانه دیدگاه های هر دو قوه در مسائل مختلف بسیار به هم نزدیک است در خصوص مسائل داخلی توجه به افزایش تولید اسمی کارخانه جات و صنایع مورد بحث قرار گرفت.

نماینده شوشتر و گتوند افزود : در این نشست رئیس مجلس دغدغه‌های نمایندگان در حوزه صنعت را به صمع و نظر رئیس جمهور رساند، حل مشکل صنایع و کارخانه جات مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین دادن اختیارات بیشتر به استانداران صحبت شد.
سادات ابراهیمی تصریح کرد : در بخش مربوط به سیاست خارجی نیز صحبت‌های خوبی انجام شد، درخواست دولت از مجلس این است که همراهی کامل از تیم مذاکره کننده مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد.
وی گفت: احساس بنده این است که نمایندگان مجلس نیز در بخش مربوط به سیاست خارجی و موضوع هسته ای  نیز وفاق نظر دارند که با توجه شرایط کشور که الآن بیش از هر زمان دیگر احتیاج به همدلی بین آحاد مردم و مسئولین وجود دارد این انتظار هم از نمایندگان مجلس می‌رود که در شرایط حساس کنونی از تیم مذاکره کننده حمایت کنند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه فضای کشور نسبت به گذشته فضای آرامی است و تنش‌هایی که در دولت گذشته وجود داشته در این دولت وجود ندارد این  مهم نشان دهنده این است که عزم دولت و مجلس بر این است که در کنار هم کارها را پیش ببرند.
سادات ابراهیمی با اشاره به مخالفت های مختلف عده ای از مجلس شورای اسلامی گفت : صداهای ناموزونی از سوی بعضی از نمایندگان در مجلس وجود دارد و این  امیدواری هست که انشالله آن‌ها نیز با اکثریت نمایندگان مجلس خود را هماهنگ کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر