کد خبر : 5570
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 5:56
688 views

دولت بپذیرد که باید از خبرنگاران حمایت کند

دولت بپذیرد که باید از خبرنگاران حمایت کند

 سید محمد سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاوزی مجلس، با بیان اینکه، خبرنگاری جز ء خط مقدم های مسائل فرهنگی و سیاسی کشور است، عنوان کرد: در حقیقت تمامی مشاغل زمانی که تعریف می شوند طبعا باید یک نوع حمایتی برخوردار باشند و از نظر بیمه تحت پوشش سازمان ها قرار بگیرند تا دیگر دغدغه ای

 سید محمد سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاوزی مجلس، با بیان اینکه، خبرنگاری جز ء خط مقدم های مسائل فرهنگی و سیاسی کشور است، عنوان کرد: در حقیقت تمامی مشاغل زمانی که تعریف می شوند طبعا باید یک نوع حمایتی برخوردار باشند و از نظر بیمه تحت پوشش سازمان ها قرار بگیرند تا دیگر دغدغه ای برای ادامه کار نداشته باشند.

به گزارش سفیر شوشتر، مشکلات اهالی رسانه ادامه دارد بیمه و نبود امنیت شغلی از  نگرانی های دایمی این طیف است . سید محمد سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاوزی مجلس، با بیان اینکه، خبرنگاری جز ء خط مقدم های مسائل فرهنگی و سیاسی کشور است، عنوان کرد: در حقیقت تمامی مشاغل زمانی که تعریف می شوند طبعا باید یک نوع حمایتی برخوردار باشند و از نظر بیمه تحت پوشش سازمان ها قرار بگیرند تا دیگر دغدغه ای برای ادامه کار نداشته باشند. حال که خبرنگاری جزء خط مقدم های مسائل سیاسی و فرهنگی کشور محسوب می شود بی شک خبرنگاران باید در هر مسئله ای امنیت کافی در کارشان داشته باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، آزادی بیان خبرنگاران و تامین مسائل مالی شان را حقشان دانست و در این باره گفت: برای یک خبرنگار همواره باید فضای باز سیاسی وجود داشته باشد که این مسئله بیش از هر چیزی به مصلحت کشور است که خبرنگاران در چارچوب قوانین نظام آزادانه حرف خودشان را بزنند و از سوی دیگر هم باید در بحث های مالی و بیمه موقعیت شغلی آن ها فراهم شود.

این نماینده مردم در ادامه افزود: خبرنگار حتی اگر مشغول به کار نباشد به دلایلی نتواند دیگر به کارش ادامه دهد و یا در یک زمان خاصی از کار بی کار شود باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد و بتواند مخارج زندگی خود و خانواده اش را تامین کند.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه، دولت بپذیرد که از بایدخبرنگاران حمایت کند، عنوان کرد: در حقیقت حقوق یک فرد ارتباطی با خانواده و یا حیات او ندارد از این رو زمانی که برای فرد شاغل مشکلی پیش می آید دولت باید حقوق فرد را بپردازد و فرد تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. در این میان به شدت نیاز است که خبرنگاران کشور ما این شرایط را داشته باشد و این مسائل همواره برای آن ها جاری باشد و دولت بپذیرد که باید از خبرنگاران حمایت کند.

منبع:ایسکانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر