بازدید معاون فرهنگی اداره کل ارشاد از مراکز و موسسات فرهنگی شوشتر

منادی در سفر یک روزه خود با حضور در برخی مراکز و موسسات فرهنگی از نزدیک فعالیت های آنان را مشاهده کرد .
به گزارش سفیرشوشتر، مجید منادی با حضور در بخش های مختلف و متنوع چاپخانه و‌کانون تبلیغاتی سینا گرافیک ( به عنوان یکی از مجهز ترین مراکز چاپ و تبلیغات شوشتر و استان) به جهت نو آوری ها ، تجهیزات نوین و به روز ، ایجاد اشتغال و همکارهای مداوم با حوزه فرهنگ و هنر شهرستان از مدیر مجموعه چاپ و تبلیغات سینا گرافیک ( غلام سهیلی) قدردانی کرد .
وی افزود : در سفر آینده ضمن بازدید از دیگر مراکز چاپ و تبلیغات شوشتر ، با هدف بررسی ظرفیت ها ، رفع موانع رشد و توسعه صنعت چاپ و مشکلات چاپخانه داران ، با مدیران این مراکز دیدار خواهند داشت .


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در موسسه ی فرهنگی هنری همایش سازان جوان فردوسیان با مدیر این مرکز در خصوص فعالیت های صورت گرفته و پیش رو گفتگو کرد . فردوسیان مدیر موسسه نیز ضمن قدردانی از همکاری های خوب اداره کل و اداره شهرستان گزارشی از اقدامات سال گذشته موسسه را ارایه کرد .
بازدید ار کاروانسرای افضل و موزه ی زنده یاد نژاد فتحی ، دیدار با مدیران مجموعه مذکور ، گفتگو با برخی غرفه داران و نشست با هنرمندان فعال ازدیگر برنامه های دکتر منادی در سرای افضل شوشتر بود .


پایان بخش برنامه های معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان حضور در خانه سبز هنرمندان و دیدار و گفتگو با استاد بهداری رییس انجمن نقالی و شاهنامه خوانی شوشتر بود . ضمن تماشای اجرای نقالی یکی از هنرمندن خردسال عرصه ی نقالی در خصوص اموزش های نقالی در سطح استان و بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های نقالی شوشتر توافقاتی با مدیر انجمن نقالی شوشتر صورت گرفت .


منادی در این بازدیدها ، تجلیل از شخصیت های فاخر فرهنگی هنری شوشتر را در خلال برنامه ه خواستار شد و برگزاری رویدادهای با هدف نکوداشت شخصیت های تاثیرگذار حوزه ی فرهنگ ، هنر و ادب را ضروری دانست .

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=10884

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: