چهارخطه شدن جاده شوشتر- دزفول نیازمند ۱۲ هزار میلیارد ریال است

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رحمان بهرامی روز چهارشنبه افزود: جاده شوشتر- دزفول یکی از کریدورهای ملی بوده و از محل اعتبارات ملی مناقصات آن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برای چهار خطه شدن این محور مناقصاتی در حال برگزاری است اما گلوگاه‌هایی در این طرح وجود دارد که در صورت حل مشکلات این گلوگاه‌ها، شاهد چهارخطه شدن کل جاده خواهیم بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از سمت ملاثانی تا شوشتر چهار کیلومتر از این محور باقی مانده است که باید چهار خطه شود؛ چهار کیلومتر دیگر از این مسیر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال چهارخطه شدن است.
وی افزود: پل گرگر یکی از گلوگاه‌های این محور است که مطالعات آن در حال تکمیل است و به زودی به مناقصه خواهد رفت؛ پس از تکمیل این پل کل جاده از ملاثانی تا شوشتر چهارخطه خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه تعریض ۳۰ کیلومتر از جاده شوشتر به دزفول از طریق پیمانکار در حال انجام است، اظهارکرد: البته مشکلات و معارضانی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع این معارضان هستیم؛ از این ۳۰ کیلومتر حدود ۱۲ کیلومتر رفع معارض شده و پیمانکار در حال انجام کار است و بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این جاده یکی از جاده‌های شریانی و مهم استان و البته یک محور حادثه خیز است و با اعتبارات قطره چکانی نمی‌توان آن را تکمیل کرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل این محور تامین شود تا شاهد چهارخطه شدن مسیر و ارتقای سطح ایمنی این محور باشیم.

جاده شوشتر دزفول از جاده های پرتردد استان خوزستان است که طرح تعریض این جاده با کندی پیش میرود.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: