برنامه های هفته دفاع مقدس در شوشتر

به گزارش سفیر شوشتر، علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: هفته ی دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از میراث های ارزشمند، جاودان و ماندگار تاریخ ماست که بایستی به نحو شایسته و با جان و دل از آن محافظت و تکریم کرد.

ایشان افزودند: ما به تک تک شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران و تمام کسانی که اندک گامی در راه اعتلای پرچم ایران اسلامی برداشته مدیونیم و وظیفه داریم در پاسداشت این روزها تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سر فرود آوردن در برابر همه آن صدیقان ، کاری به وابستگی به تفکر و جناح خاصی ندارد و همینکه در این خاک مقدس نفس که بکشیم ، تکریم آنها بر ما واجب می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: ویژه برنامه هایی تدوین کرده ایم تا با حضور هنرمندان ، اصحاب رسانه ، کانونهای فرهنگی هنری مساجد و سایر انجمن های وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به نحو شایسته ای هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم.

غبار روبی مزار شهدای والامقام، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه ی محصولات فرهنگی، اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس، شب شعر و خاطره، برگزاری محافل انس با قرآن و چند برنامه ی متنوع دیگر از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در شوشتر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4264

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: