کد خبر : 7408
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394 - 5:09
618 views

پترو کیان نام جدید نماینده شوشتر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

پترو کیان نام جدید نماینده شوشتر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی با اشاره به شروع مسابقات لیگ دسته دوم از تاریخ ۸ مهرماه اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیم سازمان لیگ کشور این مسابقات با ۳ روز تأخیر از هشتم مهرماه استارت خواهد خورد ضمن اینکه با تصمیم هیئت مدیره این تیم غلام رضا جمیلی به عنوان مدیرعامل و

به گزارش سفیر شوشتر، سید محمد سادات ابراهیمی با اشاره به شروع مسابقات لیگ دسته دوم از تاریخ ۸ مهرماه اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیم سازمان لیگ کشور این مسابقات با ۳ روز تأخیر از هشتم مهرماه استارت خواهد خورد ضمن اینکه با تصمیم هیئت مدیره این تیم غلام رضا جمیلی به عنوان مدیرعامل و نام باشگاه به پترو کیان شوشتر تغییر کرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت حضور این تیم در بازی‌ها مدیر کل ورزش و جوانان استان با در نظر گرفتن تمامی جوانب، ضمن تسریع در مراحل ثبت باشگاه پترو کیان جای هیچ گونه تعللی را باقی نگذاشت.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  اولین بازی نماینده فوتبال شوشتر در این مسابقات به میزبانی جم پارس جنوبی برگزار خواهد شد.
سادات ابراهیمی ابراز داشت: اولین میزبانی شوشتر در این مسابقات ۱۵ مهرماه محقق خواهد شد و تمامی عوامل و مسئولان مرتبط با برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در تلاش هستند تا در نخستین آزمون سربلند ظاهر شوند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای که به میزبانی فرماندار شوشتر برگزار شد مقرر شد تا تمام نواقص موجود در راه برگزاری این مسابقات مرتفع شود و مهندس نجفی شخصاً بر اجرای مفاد صورت جلسه نظارت خواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمود سه شنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۰۴

بازیا شوشتر برگزار میشن؟

مسعود جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۷:۳۸

با عرض سلام وتشکر از مسوولین محترم شهرستان شوشتر لطفا سکوهای وسطی ورزشگاه تختی شوشتر رو سریعتر تکمیل کنید الان حدود ده ساله که همین طور ناتمام موندن.با تشکر

انتخاب سردبیر