کد خبر : 1919
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1393 - 12:42
651 views

توزیع زعفران غیر بهداشتی در بازارهای آبادان/مردم «صفارالزعفران» نخرند!

توزیع زعفران غیر بهداشتی در بازارهای آبادان/مردم «صفارالزعفران» نخرند!

اخیراً نوعی زعفران که حاوی افزودنی های شیمیائی غیرمجازاست در سطح بازارهای شهرستان آبادان در حال توزیع و عرضه به مردم در بسته ها و قوطی های پلاستیکی و به صورت ” پودری ” و ” اسپری ” است . به گزارش سفیر شوشتر، اخیراً نوعی زعفران که حاوی افزودنی های شیمیائی غیرمجازاست در سطح بازارهای

اخیراً نوعی زعفران که حاوی افزودنی های شیمیائی غیرمجازاست در سطح بازارهای شهرستان آبادان در حال توزیع و عرضه به مردم در بسته ها و قوطی های پلاستیکی و به صورت ” پودری ” و ” اسپری ” است .

به گزارش سفیر شوشتر، اخیراً نوعی زعفران که حاوی افزودنی های شیمیائی غیرمجازاست در سطح بازارهای شهرستان آبادان در حال توزیع و عرضه به مردم در بسته ها و قوطی های پلاستیکی و به صورت ” پودری ” و ” اسپری ” است .

گفته می شود این نوع زعفران که حاوی مواد غیرمجاز شیمیائی است از کشور عربستان سعودی با نام «صفارالزعفران» وارد خاک ایران شده و مضراتی بر روی کبد و دستگاه گوارشی انسان دارد.
محصول «صفارالزعفران» با علائم تجاری saffaron yellow با بسته‏ بندی زیبا و مناسب ، بر اساس اظهارات کارشناسان غذا و دارو به علت افزودنی‏ های شیمیایی (رنگ غیرمجاز) دارای عوارض جانبی برای انسان بوده و غیرقابل مصرف است.
منبع:رهیاب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر