خبر درج شده مبنی بر استعفای رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر کذب است/ قصد استعفا ندارم و هدفم خدمت است

خبر درج شده مبنی بر استعفای رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر کذب است/ قصد استعفا ندارم و هدفم خدمت است

به گزارش سفیر شوشتر، خبر درج شده مبنی بر استعفای رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر کذب بوده که در روز گذشته شایعات یک رسانه غیر رسمی و بدون مجوز که خود را نماینده رسانه ای ، نماینده منتخب معرفی می کند با درج این خبر به دنبال چه اهدافی می گردند. معصومه نیک

به گزارش سفیر شوشتر، خبر درج شده مبنی بر استعفای رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر کذب بوده که در روز گذشته شایعات یک رسانه غیر رسمی و بدون مجوز که خود را نماینده رسانه ای ، نماینده منتخب معرفی می کند با درج این خبر به دنبال چه اهدافی می گردند.

معصومه نیک فرد در گفت و گو با خبرنگار سفیر شوشتر، اظهار کرد: در حال حاضر با جدیت به دنبال رفع مشکلات کتابخانه های شوشتر هستم و هیچ قصل استعفا و کناره گیری از سمتم را ندارم و خبرسازی ها در این زمینه بی اساس است.

وی افزود: به استحضار مردم شریف شهرستان شوشتر می رساند که در طول مدت مسئولیت اینجانب که بیش از ۳۳ماه از آن می گذرد اقدامات فرهنگی و عمرانی فراوانی صورت پذیرفته که از مهم ترین آنها ثبت و انتقال قطعی مالکیت کتابخانه حکیم وفایی بنام نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر بیان کرد: ساختمان کتابخانه حکیم وفایی با عمر بیش از ۵۰سال به عنوان قدیمترین کتابخانه شهرستان شوشتر با بنایی فرسوده و قدیمی و به دلیل احتمال  تخریب و خطر جانی برای شهروندان عزیز تخلیه شد و به یاری خداوند در سال جاری با تخصیص اعتبار لازم کار ساخت کتابخانه مذکور در چند طبقه آغاز می شود.

نیک فرد گفت: مقدمات کار تشکیل انجمن خیرین از سال گذشته آغاز شده و دو کتابخانه در حال افتتاح است که بزودی امور تجهیز آنها نیز انجام می شود.

رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده و با شناسی و رایزنی با چند تن از خیرین محترم شهرستان مقدمات کار تشکیل این انجمن انجام شده و در همین راستا زمینی در شهرک اندیشه توسط خیر محترم جناب آقای نعیم زاده جهت احداث کتابخانه عمومی به این اداره  اهدا گردید که با تلاش همه جانبه و کمک مسئولان شهرستانی و استانی کار ساخت کتابخانه شهرک اندیشه به اتمام رسید که با تجهیز لازم تا چند ماه آینده به بهربرداری خواهد رسید و لازم به ذکر است که در شهر گوریه که تا کنون از نعمت داشتن کتابخانه عمومی محرم بوده اند با واگذاری زمین توسط شهرداری و شورای شهر گوریه کار ساخت کتابخانه از ۲سال پیش شروع شده و تا پایان امسال به یاری خداوند افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در کشور اولین سند شش دانگ  قطعی با پیگیری اینجانب و همکاری شهردار سابق و شورای شهر فعلی و دیگر مسئولان سند ساختمان حکیم وفایی بنام نهاد کتابخانه های عمومی کشور انتقال پیدا کرده است.

نیک فرد تاکید کرد: موافقت با واگذاری زمین برای ساخت کتابخانه در منطقه فرهنگ شهر از سال گذشته آغاز شده است و هنوز نیز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری مستمر و تلاش های بعمل آمده در منطقه فرهنگ شهر زمینی به مساحت یک هزار و۲۴متر مربع در مجاورت مسجد امام حسین با کاربری کتابخانه تعریف شده و اقدامات لازم جهت واگذاری از سوی اداره راه و شهرسازی به این اداره در مراحل پایانی است که مستندات زمین مذکور در بایگانی این اداره موجود است.

نیک فرد عنوان کرد: قطعه زمینی در شهر شرافت که از سوی شهرداری و شورای شهر به مساحت ۴۱۸متر به منظور احداث کتابخانه عمومی که با پیگیری های فراوان  در طول مسئولیت اینجانب به اداره کتابخانه ها واگذار گردیده که با ارسال مدارک مثبته به واحد عمرانی در سال جاری منتظر تخصیص اعتبار جهت کلنگ زنی هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و همکاری مسئولین از جمله شورای شهر محترم تمامی کتابخانه های شهری و روستایی شهرستان هیچگونه بدهی از قبیل قبوض آب و برق و گاز و سایر هزینه ها نداشته تمامی معوقه های و رفاهیات پرسنل اداره پرداخت گردیده و بروز است.

نیک فرد افزود: با توکل به مدد الهی به کار خود با همان توان و نیروی روز اول ادامه خواهم داد و مطالب مغرضانه و غیر کارشناسی و به دور از واقعیت منتشره در (نام سایت غیرمجازی که سفیر شوشتر از درج آن خودداری می کند) را تکذیب نموده و از خداوند متعال هدایت و صداقت را برای کسانی که بیراهه رفته اند خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر