روز شعر و ادب در شوشتر گرامی داشته شد

روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد سیدمحمدحسین شهریار ، بهانه ای شد تا علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر جمعی از شعرا ، نویسندگان ، پیشکسوتان شعر و ادب و فرهنگ شوشتر را گرد هم آورده و در فضایی صمیمی ، از آنان تجلیل نماید.

به گزارش سفیر شوشتر، بهرامی در ابتدای جلسه با بر شمردن ویژگی های شعر استاد شهریار ، رمز موفقیت وی را تعهد و تخصص در کنار هم دانست و گفت: تلفیق عقل و احساس ، رعایت اخلاق دینی، داشتن تقوی و قریحه ذاتی ایشان در شعر ، سبب گردید از وی یک شخصیت و چهره استثنایی ساخته شود که همواره مردم ایران به آن ببالند و افتخار کنند.

حیدر نجفی فرماندار شوشتر نیز با حضور در این نشست صمیمی ، ضمن تبریک روز شعر و ادب گفت: شاعران و نویسندگان همیشه یک گام پیشتر از مسئولین هستند و باید اینگونه نیز باشد چرا که همیشه ثابت کرده اند با انتقاد و پیشنهادهای سازنده ی خود خواستار جامعه و محیطی سالم و آرمانی هستند.

بهرامی با ابلاغ پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان ، از پیشکسوتان و کارشناسان و دلسوزان فرهنگی شوشتر خواست تا با حضور بیش از پیش خود در محافل و انجمن های فرهنگی هنری ، بر کیفیت و غنای این انجمن ها بیفزایند.

گفتنی است در پایان ضمن شعرخوانی شعرا و تبادل نظر ، مدعوین در ضیافت ناهاری که به مناسبت این روز بزرگ ترتیب داده شده بود حضور یافتند.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=4258

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: