کد خبر : 5936
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 6:48
621 views

از کانونهای فعال شهرستان تجلیل می شود

از کانونهای فعال شهرستان تجلیل می شود

در هجده اسفند ماه به مناسبت سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد، از فعالان کانونهای فرهنگی هنری این کانونها تجلیل می گردد. به گزارش سفیرشوشتر، در این مراسم که در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می گردد از روسا،کارشناسان و مدیران فعال کانونهای برتر استان خوزستان تجلیل و قدردانی

در هجده اسفند ماه به مناسبت سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد، از فعالان کانونهای فرهنگی هنری این کانونها تجلیل می گردد.

به گزارش سفیرشوشتر، در این مراسم که در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می گردد از روسا،کارشناسان و مدیران فعال کانونهای برتر استان خوزستان تجلیل و قدردانی به عمل می آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هجدهم اسفندماه گفت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد یکی از برکاتی است که در انقلاب اسلامی و با نظر مقام معظم رهبری با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی وهنری در مساجد تأسیس گردیده و به عنوان بازوهای اجرایی ادارات ارشاد در شهرها و روستاها در اقصا نقاط و زیر نظر ائمه جماعات ، به فعالیتهای فرهنگی و هنری می پردازند.

علی بهرامی با اشاره به اینکه امسال در بخش تجهیز، نگاه ویژه ای از سوی دبیرخانه مساجد استان به کانونهای فرهنگی و هنری شده افزود: رشد کمی و کیفی کانونها از یک طرف و حمایتهای ستاد عالی کانونها و دبیرخانه استان و حضور اعضای فعال کانونها در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از سوی دیگر سبب گردیده که ما نیز گستره ی فعالیت های خود را بیش از پیش کرده و به اهداف سازمانی و مورد نظر خود نزدیکر گردیم.

گفتنی است در مراسم تجلیل از کانونهای فعال ، کانون امام حسین مربوط به مسجد امام حسین(ع) شوشتر به نمایندگی از چند کانون فعال ، تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر