رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: در فعالیتهای خبری باید شان و منزلت شهر و مسئولان حفظ شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با اشاره به رصد کردن سایتهای خبری در خارج از کشور گفت: براین اساس باید در فعالیتهای خبری شان و منزلت شهر و مسئولان حفظ شود.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، علی بهرامی در جلسه هماهنگی برگزاری روز خبرنگار، با گرامیداشت سالروز شهادت حمید صارمی خبرنگار ایرنا که توسط گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، گفت: از شهید صارمی می توان به عنوان الگوی مناسبی برای حرفه ی خبرنگاری استفاده کرد چرا که تقوا و تعهد از شاخصه های مهم کاری و شخصیتی وی بود که ایشان را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان در سطح بالایی است، افزود: به این ترتیب می طلبد که افراد بیشتری در حوزه خبررسانی از جمله روزنامه ها، هفته نامه ها و سایتهای خبری فعالیت کنند و نخستین گام برای سایتهای مجازی را ثبت نام و تحت پوشش قرار گرفتن آنها در ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به نقش مهم انتقاد در پیشبرد اهداف جامعه گفت: انتقاد بجا و به موقع بسیار خوب و پسندیده است اما این امر نباید به گونه ای باشد که به شخصیت افراد توهین شده و منزلت اجتماعی آنان خدشه دار گردد.

وی گفت: سایت های مجازی بخصوص، باید به این امر توجه خاصی داشته باشند که در خارج از کشور هم رصد می شوند پس باید شأن و منزلت شهر و مسئولان شهر را نگه داشته و با ذکر برخی جزییات و به ویژه در قالب درج کامنت ها ، موجبات خرسندی دشمنان را فراهم نسازیم.

بهرامی تأکید کرد: ما ضمن حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات ، این آمادگی را داریم تا با در اختیار قراردادن مکانی برای فعالیت آنان ، با ایجاد یک وحدت رویه و انسجام در امر خطیر خبررسانی در انجام وظایف خود در راستای پیشرفت جامعه و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی گفت: از فعالان مطبوعات و رسانه در همین هفته تجلیل به عمل می آید.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3742

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: