کد خبر : 5917
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 5:11
664 views

دلیل دشمنی استکبار با «انصار الله» نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در یمن است

دلیل دشمنی استکبار با «انصار الله» نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در یمن است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلابیون یمن با گرامی داشت روزهایی همچون روز قدس و رحلت امام خمینی (ره) و استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی خود را میراث دار انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و این سبب هجمه غربی‌ها به این انقلاب شده است. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله کعبی امروز در

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلابیون یمن با گرامی داشت روزهایی همچون روز قدس و رحلت امام خمینی (ره) و استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی خود را میراث دار انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و این سبب هجمه غربی‌ها به این انقلاب شده است.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله کعبی امروز در کنگره شهدای دانشجو با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته از سوی غرب علیه انقلاب یمن اظهار داشت: انقلابیون یمن با گرامی داشت روزهایی مانند روز قدس و رحلت امام خمینی (ره) و استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی خود را میراث دار انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و این سبب هجمه غربی‌ها به این انقلاب شده است.

وی افزود: حزب الله لبنان و انصارالله یمن از نمونه‌های بارز صادر شدن انقلاب اسلامی به کشورهای جهان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ناتوانی آمریکا در حمله نظامی به یمن بیان کرد: آن‌ها می‌دانند با حمله نظامی در باتلاق فرو می‌روند و اکنون در تلاش برای تجزیه یمن هستند.

وی با تاکید بر جهانی شدن روحیه جهاد گفت: چرا باید از آوردن کلمه جهاد برلبانمان هراس داشته باشیم. باید فلسفه جهاد را با استدلال علمی برای جهان تبیین کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه استکبار به دنبال معرفی روحیه «جهاد» به عنوان حرکت گروه‌های تکفیری است، افزود: باید این فرهنگ صحیح را برای جهانیان به شکل علمی توضیح دهیم تا مبانی تفکر ما مصادره نشود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا یکی از وظایف اساسی در جامعه است، اظهار داشت: شهدا باید الگوهای ما در سیاست‌های خارجی و داخلی باشند چرا که آن‌ها متعلق به همه ایران هستند.

آیت الله کعبی عنوان کرد: دانشجویان، طلایه‌داران صحنه دفاع مقدس در جنگ تحمیلی و افسران جنگ نرم کنونی هستند و باید تلاش شود تا این روحیه حفظ و افزایش پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر