کد خبر : 3206
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 4:04
643 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد: شهرک سینمایی شوشتر راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد: شهرک سینمایی شوشتر راه اندازی می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر از برنامه ریزی برای راه اندازی شهرک سینمایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، باحضور همایون قنواتی دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان سومین جلسه  شورای فرهنگ عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر از برنامه ریزی برای راه اندازی شهرک سینمایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، باحضور همایون قنواتی دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان سومین جلسه  شورای فرهنگ عمومی شوشتر برگزارشد.

در این جلسه قنواتی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه ای که به هنر و فرهنگ دینی دارد گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که قرار است به زودی در شوشتر کلید بخورد ، اجرای پروژه ی شهرک سینمای است.

وی افزود:  با توجه به بافت شهری شوشتر و زمینه ی مساعد در این خصوص ، آماده اجرای این طرح هستیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خوزستان تاکید کرد: انتظار میرود مسوولین شوشتر با شناختی که از موقعیت شهرستان دارند هرچه سریعتر نسبت به معرفی مکانی مناسب برای اجرای این طرح اقدام کنند.

همچنین در این جلسه، حجت الأسلام والمسلمین سلیمانی رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، بر لزوم بهره برداری مومنین از این ماه پر خیر و برکت تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیتهای مثبتی که در زمینه های مختلف فرهنگی در شهرستان شوشتر صورت گرفته ، خواستارشد؛ تا اهتمام بیشتری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص رسیدگی به وضعیت کیفی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و پیگیری کم و کاستی ها و تقویت و ارتقای سطح کیفی آنها صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شهروند 2014 شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۶:۲۷

چرا آمار بازدید را درست نمی کنید. این یک دستور است مصطفی رسایی و بهنام پریچه. اجرا کنید.

انتخاب سردبیر