سه ماه حقوق و بیمه کارگران شهرداری شوشتر پرداخت شد

سه ماه حقوق و بیمه کارگران شهرداری شوشتر پرداخت شد
شهرداری شوشتر در استان خوزستان سه ماه حقوق و حق بیمه کارگران خود را پرداخت کرد. ؛

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از ایلنا، کارگران شهرداری شوشتر گفتند که در روز‌های پایانی هفته گذشته بعد از ماه‌ها پیگیری صنفی، معادل سه ماه از معوقات باقی مانده مزدی و بیمه‌ای خود را دریافت کردند.

کارگران تشریح کردند: بعد از اعتراض چند روزه کارگران بخش اداری شهرداری شوشتر در روزهای ابتدایی شهریور ماه جاری، برخی مدیران شهری وعده کرده بودند، معوقات مزدی همه کارگران و کارکنان را پرداخت می‌کنند و منابع مالی آن هم در حال تامین است.

کارگران درباره مطالبات خود تصریح کردند: در حال حاضر کارگران شهرداری شوشتر همه سه ماه معوقات مزدی خودرا دریافت کرده‌اند و تقریبا طلبی ندارند.

 براساس ادعای کارگران، بخشی از این مطالبات مربوط به حق بیمه تامین اجتماعی است‌ که مسئولان شهری تا پایان مرداد ماه  آن را به حساب تامین اجتماعی واریز کردند.

کارگران گفتند: اخیرا بودجه خاصی برای پرداخت مطالبات مزدی و بیمه کارگران از سوی دولت در اختیار شهرداری‌ها قرارگرفته است که سهم شهرداری شوشتر حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است. بر همین اساس اخیرا بخشنامه‌ای از سوی استانداری استان خوزستان به شهرداری استان از جمله شوشتر ابلاغ شده که در آن پرداخت حقوق معوقه و بیمه کارگران در اولویت هزینه‌های شهرداری قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر