سادات ابراهیمی:کمربندی شوشتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود

به گزارش سفیر شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: کمربندی شهرستان شوشتر از سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده است و می‌کوشیم تا در اسرع وقت این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بزرگ بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تلاش خواهد شد تا ا از محل اعتبارات ملی تامین شود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا بودجه ملی برای این پروژه تامین شود، گفت: در سال۹۳ این پروژه در پیوست بودجه سال قرار دارد و برای آن تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده است و مشکلی از نظر تامین اعتبار برای این پروژه وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی و مطالعات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری این پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اجرای سریع این پروژه و ساخت پل‌های مورد نیاز در آن از انتظاراتی است که به مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام شده و قرار است در اسرع وقت این مسئله در دستور کار قرار گیرد و اجرای این پروژه زمان زیادی نبرد.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=2120

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: