اتمام کشت محصول جو در مزارع شوشتر

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر از اتمام کشت محصول جو در مزارع مستعد کشت این شهرستان خبر داد

به گزارش سفیر شوشتر، منوچهر رحیمی امروز اظهار کرد: محصول جو یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که در شهرستان توسط کشاورزان کشت می‌شود و امسال نیز کشت این محصول در موعد مقرر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان به این محصول تمایل زیادی دارند، تاکید کرد: بخش زیادی از کشاورزان شوشتر در راستای کشت پاییزه، محصول جو را در دستور کار خود قرار می‌دهند و امسال نیز سطح زیادی از اراضی مستعد کشت زیر کشت این محصول رفته است.

رحیمی با اشاره به اینکه تدابیر زیادی برای رفع مشکلات کشاورزان اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری تلاش کرده‌ایم تا نهاده‌های کشاورزی در سراسر شهرستان توزیع شود و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر افزود: در سال جاری ۲ هزار تن کود شیمیایی برای توزیع بین کشاورزان تأمین‌ شده و هر کشاورز به میزان موردنیاز می‌تواند کود دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای تأمین نهاده‌های کشاورزی نداریم، عنوان کرد: در همه مراکز خدمات شهرستان شوشتر نهاده‌های کشاورزی توزیع می‌شود و به این دلیل کشاورزان می‌توانند با طی مسیر کوتاهی نهاده‌های موردنیاز خود را دریافت کنند.

رحیمی در پایان گفت: کشت‌های پاییزه به پایان رسیده و بسیاری از کشاورزان در شرایط کنونی چشم‌انتظار بارش و نزول رحمت الهی هستند.

منبع:فارس

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=5206

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: