مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی(ره)؛

کشت بیش ۲۰۰۰ هکتار نیشکر/ پیش بینی تولید ۹۰ هزار تن شکر خام

کشت بیش ۲۰۰۰ هکتار نیشکر/ پیش بینی تولید ۹۰ هزار تن شکر خام
مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر ظهر امروز در حاشیه پایان یافتن بیست و هفتمین سال عملیات کشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ۲۷ سال پیش با کشت حدود چهل هکتار نیشکر اولین عملیات کشت نیشکر در این شرکت آغاز گردید.؛

به گزارش سفیرشوشتر به نقل از روابط عمومی کشت و صنعت امام خمینی(ره) ، عملیات کشت نیشکر در سطح ۲۰۴۸ هکتار از مزارع کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر به اتمام رسید.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر ظهر امروز در حاشیه پایان یافتن بیست و هفتمین سال عملیات کشت نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ۲۷ سال پیش با کشت حدود چهل هکتار نیشکر اولین عملیات کشت نیشکر در این شرکت آغاز گردید.

محمدرضا عصاره نژاد اضافه کرد: امروز بعد از گذشت ۲۷ سال خداوند را شاکریم و مفتخریم که به همت کلیه همکاران، عملیات کشت نیشکر در سطح حدود دو هزار و چهل و هشت هکتار از مزارع این شرکت با بهترین کیفیت و در مدت زمان مقرر به اتمام رسید که از تلاش کلیه همکاران تقدیر و تشکر مینمایم.

عصاره نژاد با اشاره به اشتغال بیش از ۸۸۰ نفر نیروی بومی منطقه در کشت نیشکر خاطر نشان کرد: با بکارگیری ۸ پیمانکار بومی منطقه، عملیات کشت نیشکر از ۱۲مرداد ماه آغاز و در روز بیست وششم شهریورماه به اتمام رسید.

عصاره نژاد از پیش‌بینی تولید ۹۰ هزار تن شکرخام در این شرکت تولیدی خبر داد و گفت: این مقدار شکر با برداشت ۸۵۰ هزارتن نیشکر از سطح ده هزار و یکصد و پنجاه هکتار صورت خواهد گرفت و به فضل خداوند متعال، کار برداشت نیشکر اواخر مهرماه آغاز خواهد شد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر