کد خبر : 306
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1392 - 14:22
631 views

بازی امشب فولاد و الجیش درگیرانه و دشوار خواهد بود

بازی امشب فولاد و الجیش درگیرانه و دشوار خواهد بود

دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ امشب به وقت دوحه و ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در آستانه نخستین بازی تیمش در لیگ قهرمانان

دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ امشب به وقت دوحه و ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در آستانه نخستین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، گفت: برای پیروزی مقابل الجیش در خانه‌اش به دوحه آمده‌ایم.

 

به گزارش سفیرشوشتر و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، شبکه الدوری والکاس قطر گزارش داد: حسین فرکی با این ادعا جسورانه پرچم مبارزه طلبی تیمش را برابر الجیش در کنفرانس خبری قبل از بازی مربیان بالا برد.

 

وی افزود: هدف اصلی ما پیروزی مقابل الجیش در خانه حریف و کسب سه امتیاز این بازی است اما اگر این خواسته محقق نشد، کسب مساوی و گرفتن یک امتیاز در نخستین گام لیگ قهرمانان آسیا، نتیجه نگران‌کننده‌ای نخواهد بود، زیرا تیم ما در خارج از خانه به میدان می‌رود.

 

سرمربی تیم فولاد بیان کرد: اگرچه ما می‌دانیم که الجیش تیم قدرتمندی است و در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد اما تیم فولاد هم در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و به همین دلیل احساس می شود بازی امشب بسیار درگیرانه و دشوار خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا،‌ دیدار دو تیم در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۱۹ امشب به وقت دوحه و ۲۰:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه لخویا برگزار می شود. همزمان تیم های الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های این گروه، به مصاف هم می روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر