شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

شرکت  در انتخابات یک وظیفه ملی است

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر علی کرم پور درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت  در انتخابات سرنوشت ساز و مهم، تعیین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی، یک وظیفه ملی است. وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند : حضور مردم در

به گزارش سفیر شوشتر، دکتر علی کرم پور درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت  در انتخابات سرنوشت ساز و مهم، تعیین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی، یک وظیفه ملی است.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند : حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى بلاشک به دنبال خود، موفقیتهاى دیگرى را دارد؛ به کشور مصونیت، عزت و آبروى بین‌المللى می بخشدما دانشگاهیان دانشگاه  علمی کاربردی نیز با پیروی از بیانات معظم له اعلام می داریم که همگی در پای صندوقهای رای حاضر شده و با رای خود گامی هر چند کوچک در پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای سرافراز این انقلاب برخواهیم داشت.

کرم پور به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما دانشگاهیان به خوبی می دانیم و هوشیاریم که دشمنان با جوسازیهای ناجوانمردانه در پی عدم حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای هستند که انشاء ا… به کوری چشم بدخواهان آرزوی آنان چون همیشه به گور خواهد رفت .

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیمان می بندیم که همگام با ملت شهید پرور و ولایی ایران اسلامی با مشتهای گره کرده و با رای خود در تحقق آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب سهیم باشیم و آگاهانه،با شور و شعور انقلابی در پای صندوقهای رای حاضر شویم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر