کد خبر : 5868
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 15:54
764 views

از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد

از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد

در روز ولادت حضرت زینب س از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد. به گزارش سفیرشوشتر، در این دیدار که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور برگزار شد از زحمت کشان سفیدپوش بیمارستان شهدای شوشتر با شاخه ای گل تقدیر و زحمات آنان مورد قدردانی

در روز ولادت حضرت زینب س از پرستاران بیمارستان شهدای شوشتر تجلیل شد.

به گزارش سفیرشوشتر، در این دیدار که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات النور برگزار شد از زحمت کشان سفیدپوش بیمارستان شهدای شوشتر با شاخه ای گل تقدیر و زحمات آنان مورد قدردانی قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشترگفت: یکی از بهترین الگوهای رفتاری ، تجلیل از خادمان به مردم است و به همین جهت از پرستاران که از بارزترین نمونه این خدمتگزارانند در این روز فرخنده توسط مدیریت،کارکنان اداره ارشاد ، هنرمندان، مدیران موسسه مشکات النور و خردسالان قرآن آموز ، تجلیل شد.

وی هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات پرستاران، مدیریت و کارکنان بیمارستان و همچنین ترویج فرهنگ تقدیر از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف اظهار کرد.

علی بهرامی در حاشیه ی این دیدار گفت: خدمات شبانه روزی پرستاران عزیز بر هیچکس پوشیده نیست و بی شک نقش زینب گونه و جان نثارانه ی این پرستاران پرتلاش است که این میلاد پر برکت را روز پرستار نامیده اند.

بهرامی اضافه کرد: حضرت زینب کبری (س ) نه تنها برای پرستاران بلکه برای تمام زنان دنیا الگو و اسوه است. بانویی که با تحمل سختی ها و مصائب دوران خویش ، سمبل ایثار و نماد صبر و استقامت شد.

علی بهرامی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان و به ویژه پرستاران در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: حضور موثر این شیرزنان ، مکمل فداکاریهای مردان بود و بخش عظیمی از این پیروزی ، پشتیبانی و از جان گذشتگی های همین پرستاران بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر