عدم حضور بعضی از مسئولان در مراسم تجلیل از خبرنگاران قابل توجیه نیست

عدم حضور بعضی از مسئولان در مراسم تجلیل از خبرنگاران قابل توجیه نیست

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از شوشترنامه، بهنام پریچه در این مراسم ضمن قدرانی از حضور مسئولان در مراسم روز خبرنگار، اظهار داشت: عدم حضور بعضی از مسئولان به پاسداشت زحمات خبرنگاران بعد از یک سال متوالی قابل توجیه نیست و این بی احترامی به خبرنگاران و فعالین رسانه در شهرستان شوشتر است. وی

به گزارش سفیر شوشتر به نقل از شوشترنامه، بهنام پریچه در این مراسم ضمن قدرانی از حضور مسئولان در مراسم روز خبرنگار، اظهار داشت: عدم حضور بعضی از مسئولان به پاسداشت زحمات خبرنگاران بعد از یک سال متوالی قابل توجیه نیست و این بی احترامی به خبرنگاران و فعالین رسانه در شهرستان شوشتر است.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در جهت بیداری جامعه بسیار موثر است و باید جایگاه خبرنگاران حفظ شود.

مدیر مسئول پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسئولین و مردم نقش مهمی در جهت توسعه و پیشرفت مناطق دارند و مسئولین توسط رسانه‌ها حرف‌های خود را گوش مردم می‌رسانند پس حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی به انتقاد رسانه و مهم‌ترین اولویت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت و سرمایه یک رسانه مطالبات مردمی و مخاطبان آن رسانه است پس انتقادهایی که در حقیقت مطالبات مردمی هستند مورد توجه قرار گیرند.

پریچه با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان در جواب انتقاد تصریح کرد: مسئولان محترم با  دادن جوابیه به رسانه‌ها توجه کنند در گذشته شاهد انتقادهایی بودیم که اداره مورد نظر به این موضوع اهمیت نداده و در حال حاضر رسانه مذکور در حال پیگیری موضوع است.

مدیر مسئول پایگاه تحلیلی خبری سفیر شوشتر در پایان با چند جمله کوتاه و معرفی خبرنگار خاطر نشان کرد: خبرنگار یعنی اینکه با کسی تعارف نداشته باشی و فقط از خدا ترس داشته باشید…. خبرنگار یعنی استرس اشتباه نوشتن یه لغت تو گزارش طی روز که مبادا برخی کیف به دست توی دادگستری ازت شاکی به شن…. خبرنگار یعنی شور و اشتیاق علاقه به مردم و عشق به انعکاس مشکلات… خبرنگار یعنی اینکه…. گر هم‌سفر عشق شدی مرد سفر باش هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش، اهل دلان روزتان مبارک.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

منبع آگاه دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

چرا شرکت نکرند؟؟؟ شما که این همه وقت میذارید برای اطلاع رسانی اخبارها چرا یک ساعت برا تجلیل شما وقت نمیذارن؟؟؟ واقعا که از شجاعت و شهامت شما ممنونیم.بنده مخاطب رسانه شما هستم .احسنت آقای پریچه

انتخاب سردبیر