Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
از جبهه دفاع مقدس دیروز تا تلاش و تولید امروز/جانبازان همچون دفاع مقدس، خط شکن رفع مشکلات و موانع هستند

از جبهه دفاع مقدس دیروز تا تلاش و تولید امروز/جانبازان همچون دفاع مقدس، خط شکن رفع مشکلات و موانع هستند


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/safirshu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

جانبازان همچون دفاع مقدس، خط شکن رفع مشکلات و موانع هستند که امروز با همین نگاه به صحنه جنگ اقتصادی آمده‌ و به کمک تسریع شکل‌گیری بخش خصوصی مردمی حماسه را خلق کنند.IMG_20150326_112000

 

به گزارش سفیر شوشتر، امیر حسین منجزی که در سن ۲۰ سالگی راهی جبهه های حق علیه باطل شد و در عملیات ثامن ائمه به مقام رفیع جانبازی نائل شد.

 

جانبازی وی از ناحیه روده و شکم بوده که وی جانباز ۵۰ درصد است.

 

او امروز با این نشان پر افتخار بر گردن، عرصه های گوناگون فرهنگی و اقتصادی، آنهم از نوع مقاومتی را فتح کرده و در هرکدام از آنها حرفی برای گفتن دارد.

 

امیرحسین منجزی ۶ فرزند دارد و با همسری که خود از خانواده شهدا بوده زندگی خوبی را که در سایه تلاش و کوشش مستمر خود ساخته این همسر مهربان  که در منزل یار و یاوری صمیمی و بدون عذر و بهانه بوده و از هیچ کوششی برای راحتی خانواده دریغ نکرده است.

 

فرزندان وی نیز به خوبی درس میخوانند و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند و پدر برایشان قهرمان و الگویی شایسته است.

 

منجزی بیان کرد: من افتخار می کنم که روستا زاده بودم و پس از جانبازی و مجروحیت شدید مشغول کار و تلاش برای زندگیم شدم.

IMG_20150326_115040

 

من پس از تلاش های فراوان با راه اندازی کارگاه و کشت در زمین کشاورزی توانسته ام ۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم داشته باشم.

 

او درباره تلاش جوانان به ما گفت: بهانه ای برای بیکار ماندن و ناله کردن مورد قبول نیست و اگر فردی بخواهد و با توکل به خداوند تلاشی را آغاز کند قطعأ نتیجه خواهد گرفت و خداوند برکت بخشیدن را به تلاش او تضمین کرده است.

IMG_20150326_115922

 

 

منجزی گفت: من پس از مجروحیت جنگی نمیخواستم از نام جانبازی برای مادیات دنیایی استفاده کنم و فقط هدفم رضای خدا و آخرت بود.

 

امیر حسین منجزی به عنوان کار افرین برتر و مداح اهل بیت که خود افتخار بزرگی برای شهرستان شوشتر و شهر سرداران  به شمار می رود.

IMG_20150326_112109

 

وی به مقام شهدا اشاره کرد و تصریح کرد: شهدا مانند مدالی پر افتخار بر سینه ایران اسلامی می درخشند ، چه آنهایی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده و چه شهدایی که با خون خود پرچم دفاع مقدس را برای رسیدن به پیروزی بر بلندای نام ایران برافراشتند.

جان۱

 

منجزی گفت: در جامعه اینگونه تصور می شود که  جانبازان به دلیل نواقص جسمانی که به واسطه جنگ و انقلاب برایشان ایجاد شده افرادی وابسته به مردم و دولت هستند و این نگاه نادرست موجب شده است برخی از جانبازان نیز از به فعلیت درآوردن استعدادهای خود مایوس شوند.

 

منجزی در پایان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر وضعیت فعلی اقتصاد که به جنگ اقتصادی تعبیر می شود نیازمند حضور جهادگرانه و ایثارگری در این عرصه است و این از عهده کسانی برمی آید که پیش از این نیز ایثارو جهادگری خود را به اثبات رسانده اند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6277

۴۳ نظر

  • با سلام
    پدر بزرگ عزیزم
    من به وجود نازنین وارزشمند شما درتمام عرصه های موفق زندگی شخصی وفعالیتهای اجتماعی وتولیدی افتخار می کنم .
    همیشه سربلند وسرافراز باشید.

  • باعرض سلام….
    ماراحتی و آسایش امروزمون رو مدیون کوشش های بی دریغ و ازخودگذشتگی های شما قشر فداکار جامعه و شهدا هستیم….
    ب امید این ک بتوانیم کسری از زحمات شما عزیزان را جبران کنیم…
    شما باعث افتخار و عزت جامعه بودید و هستید….
    ب امید موفقیت های روزافزون شما و خانواده محترمتان….

  • با عرض سلام
    پدر عزیزم
    بابت تمام زحماتی که برایمان کشیدی تشکری بی پایان دارم.
    من به وجود مهربان و زحمت کش چنین پدری افتخار میکنم و امیدوارم بتوانم زحمات شما را جبران کنم و از خداوند منان خواستارم سایه ی بلندتان را همواره بر سر ما نگه دارد.
    انشاالله که همیشه سالم و تندرست باشید.

  • سلام من دوست وهمکلاسی آقا صادق پسر اقای منجزی هستم به همین دلیل اقای منجزی رو از نزدیک میشناسم مرد بزرگیه و زندگی با عزتی داره
    انشاالله همیشه سلامت و سایه اش برسر خانوادش باشه

  • با عرض سلام
    افتخار ما اینست که سربازانی در پشت جبهه الان در این طرف در کشور همچون سربازانی کمر خدمت به خلق را بسته اند و در راه عمران و آبادی کشور می کوشند و دست از تلاش و کوشش بر نداشته اند.

  • با سلام من از هم کلاسی های آقا صادق هستم و باعث افتخار من هست که با چنین بزرگ زاده هایی دوستی دارم و امیدآورم سایه ی این پدر دلسوز و رزمنده ی بزرگ تا ابد بر سر این خانواده باشد و آرزوی تندرستی و سلامت برای تمام اعضای خانواده منجزی اللخصوص پدر بزرگوارشان را دارم. یا علی (ع)

  • باسلام و خسته نباشید
    خدمت شما و رزمنده دیروز و کار آفرین امروز که از کار و تلاش نه خسته شد و نه خم به ابرو آورد.
    افتخار شد برای خود و خانواده و دوست و آشنا امید وارم که سایه پر از مهرشان بر سر خانواده اش همچنان سبز و مستدام باشد.
    خسته نباشی دلاور

  • با عرض سلام
    پدر عزیزم
    بابت تمام زحمات وایثارگریهایی که برای ماکشیده اید قدردانی و تشکر میکنم.وجودت دربین خانواده باعث دلگرمی و افتخارماست. امیدوارم که ماهم بتوانیم زحمات شماراجبران کنیم وازخداوند بزرگ برای شماپدر بزرگوار و مهربان آرزوی سلامتی وتندرستی را دارم.
    موفق وپیروز باشیدانشالله.

  • سلام خدمت دایی بزرگوارم .امیدوارم همانطور که در گذشته از حریم و جان و ناموس کشور عزیز و سرآفرازمان ایران دفاع کردید ، امیدوارم با پشتکاری که شما در تمام عرصه های اقتصادی فرهنگی دارید همچنان از حریم این کشور دفاع کرده و سر افرازی دیگری برای کشور عزیزمان بدست آورید .
    با تشکر از گروه خبری سفیر شوشتر که وجود همچین اشخاص عزیز و بزرگوار را رسانه ای میکند .
    همانطور که امام خمینی میفرمایند :
    جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند.
    دوستدار شما حامد

  • باسلام خدمت مداح و پدری عزیرو کشاورزی نمونه
    من به نوبه خود از جناب اقای حاج امیرحسین منجری به جهت تلاش زیاد و اشتغال زایی و کمک به نیازمندان تشکر میکنم
    به امید اینکه افرادی همچون جاج اقا منجزی در شهر مملکت زیاد گردد

  • با سلام خدمت دایی عزیزم
    شما باعث افتخار ما بوده و همیشه مانند پدری دلسوز به فکر ما و جامعه خود بوده و از جان و مال خویش برای سعادت مردم میهن گذشتید.
    همیشه سالم و سرافراز باشید.
    دایی کارآفرین
    باعث افتخار ایران زمین…

  • اگر ما الان در آرامش مطلق میتونیم به اهدافمون برسیم فقط بخاطر از جان گذشتگی های این عزیزان است
    باعث افتخاره که حضور همچین بزرگوارانی رو میتونیم در کنار خودمون حس کنیم.

  • دوست عزیز! ما هرچه داریم از برکت خون شهدا وایثارگری شما جانبازان عزیز اسلام است.ما به قهرمانان واقعی همچون شما افتخار می کنیم .و هچنین از زحمات بی دریق و تلاش،کوشش و جدیتتان درتمام مراحل زندگی ورسیدگی به امورات خانواده محترم و مردم شریف شهر سرداران شوشتر تقدیر و تشکر دارم . از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای حضرتعالی و سلامتی آرزومندم

  • با سلام و احترام
    عمو عزیزم
    من هم به نوبه خودم از زحمات شما صمیمانه تشکر می کنم و با تمام وجود باور دارم که آرامش امروز زندگی ما حاصل ایثار و از خود گذشتگی شما بزرگان است . بر دست مهربانتان بوسه میزنم و خاک پایتان را سورمه چشم می کنم .

  • با سلام واحترام خدمت مدیریت سایت سفیر شوشترکه الحق وانصاف چنین اخبار وگزارش به جامعه امید ونشاط می بخشد در راستای تلاش وتولید وکار آفرینی چنین انسانهای بزرگ منش وارزشمندی که درهر زمان برای کشور وسرزمین وشهر خود به آبادانی وپیشرفت آن خالصانه تلاش وکوشش می نمایند.
    حاج آقا منجزی
    دوستت داریم

  • برای شما بسی افتخاراست که درحین جانبازی درخط مقدم جبهه صنعت وتولیدتوانسته اید خودرادراین کشورکه اقتصادی برفرازونشیب ورکود تورمی میباشدبنحوشایسته ای نشان دهید
    من تولیدکننده ی چترحمایتی خودرابرای امثال شماگسترده ام وجوابش راازخدا گرفته ام
    موفق ومویدباشی

  • بی شک جهادگران فی سبیل الله همانهایی هستندکه همواره بی ادعا به رسالت و،وظیفه انقلابی خود پایبند واستوارند وحوادث وناملایمات روزگار آنهارا از راه رفته پشیمان واز آینده مآیوس نمیکند،زیرا ریشه عقیده آنها به ذات اقدس الهی متصل وآب زلال معرفت الهی همواره در زندگی پاک آنها جاریست آنان ،همانهایی هستندکه از جنس دنیایی نبوده ودؤرهای گرانبهایی هستندکه فرشتگان بر،وجود آنها درروی زمین رشک میبرند،وما خاکیان به وجود این آسمانیان نیازمند ودر مجانست باآنها خود را از گم نمیکنیم.ودر این پهنه کشور ایران به برکت انقلاب وجنگ تحمیلی چه بسیارند اینگونه افراد ، وتو امیر حسین منجزی عزیز یکی از بهترین های آنهایی.وداشتن دوستی مانند شما مایه افتخار دنیوی وامید به شفاعت آخرویست.

  • برادر عزیز ، دلاور مرد هشت سال دفاع مقدس: آرامش امروز ما مرهون ایثارگری شما جانباز و دلیر مرد ، بی ادعا و صبور و تلاش گر در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی میباشد.

  • جانباز سرافراز دفاع مقدس ،
    شماباعث افتخاروعزت این مملکت هستید از خداوند منان عمری با عزت برای شما وخانواده محترمتان آرزو مندیم.

  • پدر وجودت گوهر گرانبهایی بوده و هست برای من ،پدری با غیرت ،با همت و فداکار که با وجود جسم خسته و بدنی پر از درد از فداکاریهایش در جبهه ی جنگ حق علیه باطل ،ازهیچ زحمتی دریغ نکرد تا لبخند و خوشی و آسایش را بر چهره ی فرزندانش ببیند و باعث سربلندی آنها شود و الحق چنین شد پدرم فرزندانت به تو افتخار میکنند که بهترین الگوی فداکاری و از خود گذشتگی هستی زیباترین کلمات در وصف وجود نازنینت کم است خدا ما را یاری کند تا قدر تو را همیشه بدانیم دوستت دارم بهترین پدر دنیا

  • پدرعزیز ومهربانم
    هیچ گاه رشادت وفداکاریت را درعرصه های جنگ وزندگی وتلاش برای معاش خانواده که همان مجاهدت فی سبیل الله است را درطول دوران زندگیم فراموش نخواهم کرد وشما الگویی شایسته برای جامعه ، خود وخانواده ام خواهی بود .
    از خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی وطول عمر با برکت خواهانم.

  • پدرم ،
    ای تومعنی تمام شعرها.ای عزیزقصردنیای خدا.ای صدای ریزش باران عشق.نام پاکت مقطع دیوان عشق. ای کسی که مایه افتخاروسربلندی ماوجامعه هستیدامیدوارم سالیان سال سایه پرمهرت برسرماجاودانه باد

  • دایی امیر حسین عزیزم سلام: حقیقتا که کلام و زبان در وصف شجاعت،فداکاری و مردانگی شما اصوه رادمردی ناتوانست. وجود نازنینتان برای ما نعمتی تکرار نشدنیست،امید که قادر متعال به همه ما توفیق فهم این مهم عنایت فرماید. افتخار میکنم که تا به این مرحله از زندگی از شما الگو گرفته ام،خدای عز و جل توفیق دهد تا در اینده ای نزدیک،با پیشرفت روزافزون در عرصه زندگی بتوانم جواب دندان شکنی به همه بدخواهان شما بدهم. دست بوس شما،خواهرزاده تان مسلم

  • چقدرزیباست کسی رادوست بداریم
    نه برای نیاز…
    نه ازروی اجبار…
    ونه ازروی تنهایی…
    فقط برای اینکه “ارزشش رادارد”…..
    دایی عزیزم صمیمانه عشق بینهایتم رانثارقلب رئوفت میکنم،امیدوارم همیشه پاینده باشید.
    بینهایت دوستت دارم.

  • با سلام
    شما جانبازان مایه افتخار وسربلندی جمهوری اسلامی وهمچنین
    استان خوزستان هستید
    ایل بزرگ بختیاری به شما ایثارگر و کارآفرینه موفق افتخار میکند
    باشد که الگویی برای جوانان و همشهری های خود باشید
    یا حق

  • سلام بر پسر عمه و برادر بزرگوارم . وجود شما همیشه یادآور خاطرات برادر شهیدم علیرضا بوده است . همت و اراده راسخ شما در جهت رسیدن به هدف ستودنی است و همواره در عبور از مراحل مختلف زندگی الگو بوده اید . حضور شما در جبهه جنگ یادآور ایثار و مقاومت وصبوری در تحمل درد ناشی از اصابت تیر و ترکش بوده است . در صحنه خانواده در کنار آنها بوده اید و پیشرفت و سلامت رفتار و اخلاق آنها مدیون حمایتهای بی دریغ شما بوده است . درصحنه فعالتهای اجتماعی واقتصادی نیز نمونه یک فرد موفق و کارآمد میباشید و باعث افتخار همگان هستید . موفق و سر بلند باشید و بهترینها را برای شما آرزو مینمایم .

  • دایی جان ،اگر ایثارگریهای شما جانبازان از خود گذشته نبود،معلوم نبود که کشور،تمامیت ارضی داشته باشد یا نه. امنیت داشته باشد یا نه.وآیا چنین امکانی وجود داشته باشد که کسی بتواندهمچون شمابرای کشور کار و تلاش کندو سازندگی بوجود آورد.
    از خداوند منان آرزوی سلامتی و سرافرازی در تمام عرصه های زندگی را برای شما دایی عزیزم خواستارم.

  • شما نمونه ای از جانبازان و رزمندگان فداکارید که به فرمان امام(ره)از جان و مال خود گذشتید و ثابت کردید سربازان عاشورایید که در مقابل ظلم زورگویان و متجاوزان با خون خود ایستاده اید و مقاومت را هرگز فراموش نمیکنید و هم اکنون با مقاومت و تلاش و زحمت خود در عرصه ی اقتصادی و کارآفرینی در این مقطع حساس برای جامعه و جوانانی که به همت بلندتان در کنار شما مشغول به کار شده اند ندای خوش و الگویی مناسب هستید و روشن است که بزرگترین ثروت شما همسرتان و فرزندان صالحی است که برای جامعه تربیت نموده اید بی تردید قطره قطره عرقی که در راه خانواده و کار وکارآفرینی که از جسم مجروحتان چکیده است همانند قطره خونیست که عاشقانه در راه دین و دیار خود داده اید و از خداوند عمری پر برکت برای شما خواهانم

  • سلام بر پسر خاله عزیزم.
    آرامش و آسایش امروز ما مدیون رشادت ها و جانفشانی های دیروز شما عزیزان است. مطالب شما در این وبسایت را خواندم و به وجودتان افتخار می کنم.
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما.

  • جانباز تجسم عینی ایثار،مردانگی و از خودگذشتگی است.
    آنگاه که امام و مقتدای او فرمان جهاد میدهد از تمامی وابستگی های زندگی دست می کشد و با سلاح ایمان و معنویت به ستیز با دشمنان اسلام و دفاع از اهداف ارزشهای متعالی اسلام می پردازد.
    پدر عزیزم ان شا الله ما بتوانیم این از خود گذشتگی های شما را به نحو احسنت جبران کنیم

  • جناب آقای حاج امیرحسین منجزی از رزمندگان سال های دفاع مقدس و جانبازان سرافراز و تلاشگران نمونه و مردان خودساخته و بی ادعای شهر سرداران ( سردارآباد) می باشد که همواره الگویی عینی برای اهالی و بویژه جوانان بوده و موجب افتخار و سربلندی ما می باشد ؛
    امنیت کشور عزیزمان مرهون از جان گذشتگی شما عزیزان در سال های پر شور دفاع مقدس و آبادی آن نیز نتیجه تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان در سالهای پس از دفاع مقدس بوده است .
    با آرزوی سلامتی و تندرستی و سرفرازی و موفقیت در عرصه تلاش و سازندگی برای برادر عزیز و هم رزم سال های دفاع مقدس جناب آقای منجزی و تمام جانبازان و رزمندگان عزیز .
    علیزاده

  • جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش خود می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند ، به مقام جانبازی شما ادای احترام می کنم و دست توانای شما را به گرمی وجودتان می فشارم .

    امیدوارم خداوند شما را با بزرگ مظهر ایثار و جانبازی ابوالفضل العباس (ع) محشور نماید.

نظرات بسته شده است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: