روز خبرنگار در شوشتر

باحضور مسئولین، هنرمندان و اصحاب خبر و رسانه در منزل خبرنگاران فقید؛ زراعتکار و بانو افتخاری یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.

به گزارش سفیرشوشتر ،مراسم تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی مدیر مسئول نشریه بهار سبز شوشتر شادروان حسین زراعتکار و همسرش بانو افتخاری که نماینده ی اصحاب رسانه در شورای فرهنگ عمومی شوشتر بود با حضور فعالان حوزه ی خبر و رسانه و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: روز خبرنگار در شوشتر با نام و خاطره ی مرحوم زراعتکار گره خورده و بجا بود که در این روزها به نحوی از انحا با بازماندگان این زوج فقید دیدار کرده و یادشان را گرامی بداریم. چرا که زراعتکار آینه ی تمام نمای مشکلات و گرفتاری های مردم شهر بود و رسالت خبرنگاری خود را تا آخرین لحظات عمر خویش به نحو شایسته انجام داد.

نجفی فرماندار شوشتر نیز از خبرنگاران و روزنامه نگاران خواست تا ارتباط بیشتری با مردم و مسئولین برقرار کرده و با ایمان و صداقت تمام ، در فکر حل گره های شهر و پیوند میان مردم و مسئولین باشند.

بهرامی در این جلسه از بازماندگان و به ویژه فرزندان زراعتکار خواست تا با از سرگیری انتشار هفته نامه بهار سبز ، تحرک دوباره ای در عرصه ی خبر شوشتر ایجاد نموده و بر بالندگی و تعامل بیشتر این روزنامه با حوزه های مختلف شهری بیفزایند.

در پایان از خانواده ی مرحوم زراعتکار و فعالان مطبوعات و رسانه و خبرنگاران به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ آنها با اهدای جایزه تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=3746

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: