کد خبر : 3746
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1393 - 9:45
652 views

روز خبرنگار در شوشتر

روز خبرنگار در شوشتر

باحضور مسئولین، هنرمندان و اصحاب خبر و رسانه در منزل خبرنگاران فقید؛ زراعتکار و بانو افتخاری یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد. به گزارش سفیرشوشتر ،مراسم تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی مدیر مسئول نشریه بهار سبز شوشتر شادروان حسین زراعتکار و همسرش بانو افتخاری

باحضور مسئولین، هنرمندان و اصحاب خبر و رسانه در منزل خبرنگاران فقید؛ زراعتکار و بانو افتخاری یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.

به گزارش سفیرشوشتر ،مراسم تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی مدیر مسئول نشریه بهار سبز شوشتر شادروان حسین زراعتکار و همسرش بانو افتخاری که نماینده ی اصحاب رسانه در شورای فرهنگ عمومی شوشتر بود با حضور فعالان حوزه ی خبر و رسانه و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اعلام این خبر گفت: روز خبرنگار در شوشتر با نام و خاطره ی مرحوم زراعتکار گره خورده و بجا بود که در این روزها به نحوی از انحا با بازماندگان این زوج فقید دیدار کرده و یادشان را گرامی بداریم. چرا که زراعتکار آینه ی تمام نمای مشکلات و گرفتاری های مردم شهر بود و رسالت خبرنگاری خود را تا آخرین لحظات عمر خویش به نحو شایسته انجام داد.

نجفی فرماندار شوشتر نیز از خبرنگاران و روزنامه نگاران خواست تا ارتباط بیشتری با مردم و مسئولین برقرار کرده و با ایمان و صداقت تمام ، در فکر حل گره های شهر و پیوند میان مردم و مسئولین باشند.

بهرامی در این جلسه از بازماندگان و به ویژه فرزندان زراعتکار خواست تا با از سرگیری انتشار هفته نامه بهار سبز ، تحرک دوباره ای در عرصه ی خبر شوشتر ایجاد نموده و بر بالندگی و تعامل بیشتر این روزنامه با حوزه های مختلف شهری بیفزایند.

در پایان از خانواده ی مرحوم زراعتکار و فعالان مطبوعات و رسانه و خبرنگاران به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ آنها با اهدای جایزه تجلیل شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

انتخاب سردبیر