باید از ظرفیت های راه آهن شوشتر استفاده شود

 

IMG_20150502_175637

به گزارش سفیر شوشتر ، جلسه ای پیرامون مسائل مربوط به راه آهن با حضور سید محمد سادات ابراهیمی، فرماندار، مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس، رئیس و اعضای شورای شهر و شهرستان و انجمن های مردم نهاد و اصحاب رسانه در دفتر نماینده شوشتر و گتوند برگزار شد.

سادات ابراهیمی در این جلسه اظهار داشت: از جمله مشکل  این ایستگاه امکان نداشتن صفحه دوار بوده و به همین دلیل بحث استفاده از ریل باس مطرح شد، که پس از مدتی یک دستگاه ریل باس  برای خط شوشتر – اندیمشک اختصصاص داده شد.

وی با اشاره به ضرورت احداث صفحه دوار گفت : در همین راستا مجوز احداث صفحه دوار از مدیرعامل راه آهن کشور گرفته شده است و امیدواریم تا قبل از ۶ ماهه اول این کار اجرایی شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد : ضمن تشویق  مردم جهت استقبال بهتر از این ظرفیت بوجود آمده در شهرستان شوشتر تاکیید کردند.

سادات ابراهیمی بیان کرد: باید شرایط برای ایستگاه راه آهن در شوشتر فراهم شود تا از این ظرفیت برای باربری در شهرستان شوشتر و گتوند و همچنین شرکت ها فراهم شود.

فرماندار شوشتر افزود: یکی از دلایل استفاده  نکردن مردم از راه آهن شوشتر  عدم صرفه جویی در زمان و جابه جایی تا رسیدن به مقصد بوده است.IMG_20150502_174235

وی با اشاره به حق مردم  شهرستان شوشتر، تصریح کرد: اگر تا نیمه دوم سال جاری صفحه دوار در ایستگاه راه آهن شوشتر تکمیل نشود ما منتظر هیچ کس نخواهیم ماند و این حق مردم شوشتر بوده و باید شرایط این ایستگاه برای استفاده مردم مناسب شود.

 

IMG_20150502_175654

IMG-20150502-WA0028

راه آهن شوشتر

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=6531

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: