استاندار خوزستان با خانواده شهیدان محمود و حمید مختاربند دیدار و گفت ‌وگو کرد

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز پنجشنبه ٢٠ مهرماه با خانواده شهیدان محمود و حمید مختاربند دیدار و گفت‌ وگو کرد.

استاندار خوزستان در این دیدار خانواده شهدا را صاحبان اصلی این انقلاب و سرمایه های بزرگ کشور دانست و بر تکریم آنان تاکید کرد.

حسینی محراب با اشاره به رشادت های فرزندان خانواده مختاربند در جبهه های نبرد حق علیه باطل، آنان را الگویی ارزشمند برای نسل جوان خواند.

لازم به ذکر است، شهید محمود مختاربند از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سال ۱۳۴۱ در شوشتر متولد شد و در چهاردهم دی ۱۳۶۲ با سمت تک تیرانداز در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

سردار مدافع حرم شهید حمید مختاربند معروف به «ابو زهرا» مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز و از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود. وی در سال ۱۳۳۵ در شوشتر به دنیا آمد، این رزمنده دوران دفاع مقدس که پس از هجوم تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و تا آخرین قطره خون جنگید و سرانجام در روز بیستم مهرماه ۹۴ در منطقه قنیطره سوریه در نزدیکی بلندی‌های جولان در ۱۵ کیلومتری اسرائیل غاصب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، خانواده مختاربند دو شهید به نام های «محمود و حمید»، دو جانباز «مصطفی و محمدعلی» و یک رزمنده آزاده از هشت سال دفاع مقدس به نام «احمد مختاربند» را تقدیم انقلاب کرده است.

لینک کوتاه خبر:

https://safirshushtar.ir/?p=11191

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: